וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 11 אוהדים הורחקו לשנתיים מהמגרשים

5.2.2012 / 8:24

בית המשפט הרחיק את החשודים שהתפרעו לאחר המשחק מול סכנין. שחקנים בבית"ר: "אנחנו אפסים". נעים לא מתכוון להתפטר

שקט גדול שרר בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום המשחק אתמול (שבת) לסכנין (3:0). אם בכניסה לחדר ההלבשה מספר שחקנים עוד מלמלו "אנחנו אפסים", "הרגנו את עצמנו" ו"האוהדים עשו לנו טובה שלא פרצו למגרש", מהר מאוד השתרר שקט במשך עשרים דקות בו כולם היו עם הראש למטה כלא מעכלים את מה שקרה. אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "זה הכל ביחד. מקצועית אנחנו קטסטרופה ואף אחד לא חושב אחרת וברור לנו שנצטרך לעשות שינוי קיצוני. מעבר לכל זה, קיבלנו בראש בבית מסכנין והתפרקנו ואצל הקהל של בית"ר יש לזה השלכות וזאת בעיה גדולה. אני עדיין מקווה שהקהל יבין את המצב ויהיה איתנו גם כשהם מרגישים מושפלים, כי אנחנו חייבים אותם".

על אף הקריאות מהקהל, המאמן יובל נעים לא מתכוון להתפטר מתפקידו וצפוי היום לשוחח עם איציק קורנפיין בבית וגן. בבית"ר מעריכים כי לא יהיו שינויים על הקווים לפחות עד לאחר המשחק נגד רמת השרון בשבוע הבא. "בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי על משחק ותוצאה כזאת", אמר נעים. "צריך לשבת ולחשוב מה עושים עם הקבוצה. לא דיברנו שום דבר בחדר הלבשה, נגיע לבית וגן היום ונראה מה עושים עם המצב הזה. מבחינתי בית"ר ירושלים תילחם עד הסוף. אם איציק קורנפיין יחשוב שיש מישהו שיכול להחליף את יובל נעים אז זאת זכותו.

"התוצאות של היריבות הן לטובתנו, אך ברור שהן לא ימשיכו להפסיד ואנחנו חייבים לצבור נקודות וניצחונות", הוסיף המאמן המתוסכל. "אין לנו את הלוקסוס לחפש אשמים. כולנו אשמים, מהצוות המקצועי ועד השחקנים, למרות שההרגשה מאוד קשה. לאורך כל הדרך, בתקופה הכי קשה, אמרתי שנישאר בליגה ואני בטוח בזה למרות שזה היום הכי קשה שלי מאז הגעתי לבית"ר ירושלים".

לקראת משחק נגד בני לוד אמרו במועדון: "חייבים לנצח את המשחק הזה. הפסד במשחק הזה יגביר את הלחץ ויעשה עוד יותר בלאגן. לא משנה שאנחנו מתרכזים בליגה, בית"ר לא יכולה להרשות לעצמה לעוף בגביע נגד קבוצה מהליגה השנייה, זה מועדון עם מחוייבות ומי שלא מבין את זה לא יודע כנראה מה זה בית"ר ירושלים".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "יובל (נעים) צריך להפסיק לתת ריספקט לשמות ולהעלות את מי שמוכן לירוק דם ולשחק כמו שצריך לשחק בקבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה. כרגע אנחנו נראים כמו קבוצת מרכז טבלה שבאה להעביר את הזמן וזאת הבעיה הכי גרועה - יותר מההפסד והמצב בטבלה".

אגב, אפילו מהארן ראדי, שלא שיחק אתמול בסכנין, אמר בסיום המשחק: "לא האמנתי שבית"ר כל כך חלשה. לא היינו כל כך טובים אבל הם לא מצליחים לתפקד. הם לא מבינים את המצב שלהם ובאים בגישה לא נכונה למשחק תחתית, הם צריכים לירוק דם על המגרש ולא מוצאים את עצמם".

"הקהל של סכנין ביזה את שירת 'התקוה'"

11 החשודים שנעצרו אתמול (שבת) בחשד להתפרעות והפרות סדר באצטדיון טדי הורחקו, על פי בקשת המשטרה, על ידי בית משפט השלום בירושלים לשתי עונות ממגרשי הכדורגל. המורחקים התבקשו להתייצב במחצית משחקי קבוצתם בתחנת המשטרה וכן להפקיד ערבות. נגד כל העצורים יוגשו כתבי אישום.

בבית"ר ירושלים הוציאו הבוקר תגובה מסודרת לטענות של סכנין בנוגע לקהל הירושלמי: "הקהל של סכנין התנהג אמש בצורה מחרידה, ביזה את שירת התקווה, השמיע קריאות קשות במהלך המשחק, השליך אבנים על אוהדינו בסיום ואף השחית את תאי השירותים. בני סכנין תמיד מקבלים מאיתנו אירוח כמו שצריך, אך כנראה שחלאיילה לא יודע לחנך את הקהל שלו שיתנהג אמש כאילו הוא במלחמה. לגבי ההתפרעות בתום המשחק, אנו מגנים כל מקרה אלימות מכל סוג שהוא. פעלנו על מנת לפזר את הקהל בצורה המהירה ביותר, המשטרה תדע לטפל באוהדים משני המחנות שנתפסו מתפרעים בתום המשחק".

הקבוצה צפויה לעמוד לדין בגין ההתרחשויות במהלך המשחק ואחריו.

צפו בבני סכנין מפרקת את בית"ר ירושלים 0:3

מהומות בטדי בתום התבוסה הכואבת לסכנין

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully