וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "אנחנו פראיירים, רק אנחנו אשמים"

אכזבה בקבוצה אחרי ה-2:2 מול ראשל"צ. שצ'פוביץ': "הפסקנו לשחק אחרי שהובלנו". משחק האימון מול פרטיזן בלגרד בוטל

אכזבה רבה ניכרה אצל שחקני הפועל עכו אתמול (שבת) אחרי ה-2:2 נגד הפועל ראשון לציון, שמרחיק מעט את הקבוצה מהמטרה העיקרית שלה, ההשתלבות בפלייאוף העליון. הקבוצה של אלי כהן ספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-92 אחרי שליאור ברטקובסקי ניצל ריפיון בהגנה המקומית כדי לחלץ נקודה, שמחקה את היתרון 0:2 המוקדם שקבע סטפן שצ'פוביץ'.

אחרי שבסוף השבוע האחרון מרבית העיסוק בקבוצה היה היה היחסים בין היושב ראש ציון וייצמן למאמן אלי כהן, השניים קיימו שיחת הבהרה שבה שמו את המחלוקות מאחוריהם. בקבוצה ממשיכים ומצהירים בגלוי שהמטרה העיקרית היא העפלה לפלייאוף העליון. "אנחנו רוצים להאמין שהתיקו הזה הוא לא יותר ממכה קטנה בגלגל", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר".

שחקן בקבוצה הוסיף: "השופט מיהר עם שליפת האדום לשגיב כהן. לא בגלל זה הפסדנו את שתי הנקודות, ואנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו. קבוצה צריכה לשמור על היתרון ולא לקבל שער חצי דקה לסוף. אנחנו פשוט פראיירים".

יובל שבתאי, שבישל את השער הראשון לש'צפוביץ', אמר בסיום: "אנחנו יכולים להיות מרוצים מהפתיחה, שיחקנו טוב, וחבל שחזרנו אחורה אחרי שהובלנו 0:2. בסך הכל אנחנו יוצאים בתחושה של אכזבה כי נותרה חצי דקה לסיום, וכמובן שזה מאכזב. בכל המחצית השנייה חזרנו אחורה והפסקנו לשחק. אסור לנו לחזור על זה במשחקים הבאים, והחוכמה תהיה להסיק את המסקנות. ביום רביעי מחכה לנו משחק גביע נגד רמת השרון ואחר כך בליגה מול סכנין, אנחנו עדיין רוצים להגיע לפלייאוף העליון, זה אפשרי. הפלייאוף העליון זו המטרה שלנו".

שצ'פוביץ' הוסיף: "פתחנו את המשחק טוב, ואחר כך הפסקנו לשחק, אני לא יודע למה זה קרה. הם תקפו, וככה ספגנו שער בדקה ה-92. הרבה פעמים אנחנו משיגים יתרון ואז משום מה הולכים אחורה". החלוץ הסרבי, שבסופו של דבר יישאר בעכו עד סוף העונה, הוסיף: "אני ממשיך בעכו, אסיים את העונה ואז בחודש מאי נראה מה יהיה".

הפועל עכו והפועל ראשון לציון נפרדו ב-2:2

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully