וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: "בואו נראה להם מי אנחנו"

אלישע לוי ערך אסיפה מסכמת לקראת המשחק ואמר: "תתאבדו על כל כדור ותבואו לפרק אותם" (ראשון, 20:50, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה הסתיימו שלושת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל בנצחונות של מכבי חיפה – 0:1, 0:2 ו-2:3. העונה, המפגש היחיד הוליד ניצחון גדול של המוליכה – 0:3.

* שלומי אזולאי שוחרר בקיץ ממכבי חיפה לקריית שמונה וכבש במדים הכחולים כבר חמישה חמישה שערים, בעוד אלה שהגיעו במקומו לכרמל רחוקים מאד מהמאזן הזה: אלון תורג'מן עם שני שערים בלבד ואילו חן עזריאל עם שער אחד.

* מתוך שישה מפגשים שנערכו בין הקבוצות בהיסטוריה בקריית שמונה, רק פעם אחת קבוצה כבשה יותר משער אחד. זה קרה בספטמבר 1980, כשחיפה ניצחה 1:3.

* מאזן המפגשים בקרית שמונה עד כה: שני ניצחונות לכל קבוצה, שתי תוצאות תיקו.

*רק אחד משחקני הסגל הנוכחי של חיפה כבש מול קרית שמונה (בכל המגרשים): יניב קטן.

*קטן הוא גם אחד משני השחקנים היחידים בסגל שבישל שער מול קרית שמונה. השני הוא טאלב טואטחה.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

מוליכת הטבלה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק המסקרן, כאשר בניגוד להרגלו, רן בן שמעון בחר שלא לתרגל את ההרכב הראשון והשאיר את השחקנים דרוכים לקראת מחר. את האסיפה לקראת המשחק הוא ערך כבר אמש כאשר הראה לשחקנים את המשחק האחרון של מכבי חיפה בו הם ניצחו את הפועל באר שבע 0:3. המאמן עבר עם חניכיו על הנקודות החזקות של הירוקים והבהיר לשחקניו כי חיפה נמצאת בתקופה טובה ובמומנטום חיובי.

בן שמעון יחסר שני שחקני מפתח מורחקים: אדריאן רוצ'ט שספג כרטיס צהוב חמישי בשבוע שעבר, ודויד סולארי שהורחק. בנוסף לשניים ייעדר גם וויליאם נג'ובו שפצוע כבר זמן ממושך. "הגדולה של קריית שמונה והכוח שלה זה "הביחד". יהיה מי שימלא את מקומו של מי שחסר", אמר רביד גזל, שאמור לתפוס את מקומו של רוצ'ט בקישור אחרי פציעה בת שלושה שבועות. החלוץ ברק בדש שאף הוא חוזר מפציעה יתפוס מקום בסגל ואמור לקבל בהדרגה דקות משחק.

"זה בסך הכל עוד משחק בדרך למטרה שלנו", הוסיף גזל לקראת ההתמודדות. "אני חושב שהמיקום של חיפה לא משקף את היכולת והרמה האמיתית של הקבוצה. יש לחיפה שחקנים מצוינים והם עשו כמה שינויים בינואר כך שצפוי לנו משחק קשה מאוד".

מכבי חיפה:

מכבי חיפה ערכה הבוקר אימון קל לקראת המשחק, והמאמן לא שינה את ההרכב, אך ערך אסיפה בה אמר: "קרית שמונה קבוצה טובה, היא לקחה הרבה נקודות בתקופה האחרונה. אנחנו צריכים להראות להם שאנחנו מכבי חיפה, שאנחנו באים לפרק אותם ולהתאבד על כל כדור".

אלישע לוי לא ערך כל שינוי ביחס להרכב שתרגל באימון ביום שישי, והמשמעות היא שהחלוץ הקרואטי דניאל צסארץ יערוך בכורה במדים הירוקים במקומו של עידן ורד, שהורחק השבוע בבית הדין ויחסר גם מהמשחק מול מכבי באר שבע במסגרת הגביע ביום רביעי. שחקן נוסף שיחסר ברביעי הוא אוראל דגני, שיפנה את מקומו לאייל משומר. "מי היה מאמין עד לפני שבועיים שניצחון בקריית שמונה יקרב אותנו למקום השלישי", אמר שחקן בחיפה. "צריך לנצל כל תוצאה במשחק בין הפועל תל אביב לאשדוד". הקבוצה, אגב, רחוקה כעת שבע נקודות מהמקום השלישי (אשדוד) ושמונה מהמקום השני (הפועל תל אביב).

עד אז ללוי יש אפשרות לחבר ניצחון שלישי רצוף, והיום הוא לקח את שחקני ההתקפה לשיחה, ככל הנראה בעקבות העומס שנוצר בעמדות הללו עם החתמת צסארץ וההחלמה ההדרגתית של ויאם עמאשה, שבינתיים לא מורשה להתאמן עד שיוחלט על דרך הטיפול בו. לוי אמר לשחקנים: "מבחינה התקפית שיחקנו טוב מול הפועל באר שבע ואני מרוצה בעיקר מהתנועה במגרש ומהעובדה ששחקני ההתקפה מפרגנים אחד לשני (כיוון בעיקר לבישול של גוזלן לתורג'מן, א"י). בעטנו יותר לשער ואלה התוצאות". בעקבות העומס בסגל ושילוב הצעירים, המאמן היה חייב לבחור בלם אחד שייכלל בסגל – סארי פלאח או איציק כהן, שברגע האחרון נמנע מעבר שלו לבית"ר ירושלים. פלאח הוא זה שיקבל את ההזדמנות. גם עלי עוסמאן לא ייכלל בסגל.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד

מאז פציעתו של ברק בדש בחר רן בן שמעון לא לשנות את שיטת המשחק ולהישאר עם שלושה חלוצים, כאשר את מקומו של בדש ממלא החלוץ המבטיח אחמד עבאד. בפני השחקן הצעיר שהגיע מאחי נצרת יעמוד מחר אתגר לא פשוט בכלל: הוא יצטרך לדעת לעמוד בלחץ ולנצל את מצבי הכיבוש ולהוכיח למאמנו כי גם במשחקים הבאים, עם סגל מלא, יש לו מקום על כר הדשא.

מכבי חיפה: סיידו יאיא

לא ברור מה עובר על הקשר הגנאי במחזורים האחרונים, אבל נראה שהוא מנסה להפוך לשחקן אחר – כזה שבועט יותר לשער, לא מפחד לקחת סיכונים ולעשות עוד מהלך עם הכדור, גם אם הוא יודע שזה עשוי להיגמר באיבוד כדור בשטח שלו. במחזורים האחרונים עולה יותר ויותר שמו של ג'ון קולמה. הפרשנים מתווכחים האם הוא באמת חסר למכבי חיפה, או שיאיא מסוגל לתרום יותר. כמו שזה נראה עד עכשיו, חיפה זקוקה לאגרסיביות של יאיא הרבה יותר מהנעת כדור איכותית בשטח של היריב. השאלה היא האם הגנאי מספיק טוב בשביל זה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, רביד גזל, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אוראל דגני, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, דניאל צסארץ, אייל גולסה, יניב קטן; מוחמד גדיר.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully