וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: בוקר של טום חדש

יובל קליין, שליחנו לאינדיאנפוליס

3.2.2012 / 22:13

העיתונאים מתייחסים אחרת לטום קאפלין, ואפילו בליצ'יק מתבדח. יובל קליין, שליח וואלה! ספורט ו-ESPN, מדווח

שכבה דקיקה של קרח העירה את אינדיאנפוליס, אחרי שבלילה המעלות חצו את קו האפס, אך זה ממש לה הפריע לתושבי העיר ליהנות ולנצל כל רגע מהפסטיבלים הבלתי נגמרים. כבר בשמונה בבוקר היתה תנועה ערה של אנשים ברחובות העיר. בפינה אחת, זזו חברי להקת מארון 5 כמו מייק ג'אג'ר בשביל תוכנית בוקר, בכיכר העיר נוצר תור של יותר מבלוק בכדי לקבל כרטיסים לתוכנית הלייט-נייט של ג'ימי פאלון, ועשרות התגודדו מסביב לאולפנים הפתוחים של ESPN (שידור של המשחק ופרשנות בערוץ גם בישראל, החל מ-1:00 לפנות בוקר יום שני) ברחבי העיר, שמשדרים את תוכנית הדגל של הערוץ בשידור ישיר מאינדי.

העיר אינדיאנפוליס לפני סופרבול 46. יובל קליין, ספק 500
אתם מוכנים? באינדיאנפוליס לא יכולים לחכות/ספק 500, יובל קליין

באותו זמן, גם ביל בליצ'יק עלה לפודיום המרכזי במרכז המדיה כדי לתת את הדיווח היומי שלו. "אני יודע שיש לנו אתגר גדול פה ביום ראשון מול הג'איינטס, קבוצה מצויינת ומאומנת היטב עם שחקנים יוצאים מן הכלל", אמר. "כמובן שנפגשנו כבר מוקדם יותר העונה, ככה שיש לנו הרגשה טובה. גם לקבוצה שלנו היה שבוע טוב ואני מרגיש שאנחנו מוכנים ומצפים ומתרגשים לייצג את ה-AFC במשחק הזה".

לאחר הפתיחה הרגשנית משהו, עבר מאמן הפטריוטס לעדכן על רוב גרונקובסקי. "אני חושב שהוא היה בסדר הבוקר, אני לא חושב שיש עוד עיכובים ונראה איך הוא יסתדר היום. רוב עבד קשה מאוד וקיבל טיפולים בבוקר, בצהריים ובערב, ורואים את השיפור מדי יום. אני בטוח שאנחנו בכיוון הנכון". בנוסף, בליצ'יק התבקש לפרט איך גרונק התנהג באימון אתמול וענה בדרך שרק הוא יכול לענות: "הוא עשה כמה דברים באימון, אבל לא את כולם. זה הפירוט שציפית לו?". הוא אפילו צחק קצת. באמת.

אתמול (חמישי) בליצ'יק עשה משהו יוצא-דופן שתפס את הכותרות הבוקר. מכיוון שהפסקת המחצית בסופרבול ארוכה יותר ממשחק רגיל ונמשכת כ-31 דקות, הוא החליט להפסיק את האימון למשך 31 דקות בדיוק והורה לשחקנים לרדת לחדרי ההלבשה, לדמות את ההפסקה. "הוא גאון" אמר סטיבן רידלי על ההחלטה הזאת ל-ESPN בוסטון. "אני חושב שזה מצריך הפעלה מנטלית מחדש", הסביר בליצ'יק, "זו לא הפסקה שבה נכנסים ויוצאים, זאת הפסקה שבסיומה מתחילים משחק חדש". בהחלט ראינו את השינוים האלה בשני הסופרבולים הקודמים, כשגם הפאקרס וגם הסיינטס שינו את המומנטום לחלוטין במחצית השניה בדרך לזכייה. "זה קצת שונה, ובגלל זה ניסינו לדמות את זה באימון. אני מרגיש שזה מאוד מועיל לקבוצה שלנו גם מנטאלית וגם פיזית".

לסיום, מאמן הפטריוטס נשאל איך הוא ישן השבוע. "כמו תינוק", ענה והוסיף: "כשאני מגיע לשעות המוקדמות של הערב אני מתחיל להיות עייף, ככה שאני הולך למיטה, ישן טוב וקם למחרת רענן". בסיום מסיבת העיתונאים, בליצ'יק סירב להצטלם עם גביע לומברדי שהיה מונח לידו, והקארמה היתה בשלה למעידתו כשכמעט נפל מכבלים כשירד הפודיום.

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. יובל קליין, ספק 500
מרשה לעצמו לחייך לא מעט. ביל בליצ'יק/ספק 500, יובל קליין

גם מאמן ניו יורק ג'איינטס טום קופלין סיפר במסיבת העיתונאים שלו שאין לו בעיות שינה, והמשיך לדבר על רצף חמשת משחקי הקלאץ' של הקבוצה בזמן האחרון: "אחרי המשחק נגד וושינגטון, שבו לא שיחקנו טוב, ניגשתי לשחקניי ואמרתי להם שיש לנו שני משחקים שאנחנו חייבים לנצח, ומשם הקבוצה הגיבה בהתאם. פתאום הצלחנו לחבר את החלק ההגנתי ועשינו התקדמות בשאר החלקים. שיחקנו בהרמוניה בחמשת המשחקים האלה".

אנשי המדיה בניו יורק, מנסים לתאר לאחרונה את קופלין מעט שונה מהאופן שאליו התרגלנו בשנים האחרונות. "אם יש משהו אחד שבאמת השתנה בשנים האחרונות, הוא שלמדתי להיות יותר סבלני", אמר קופלין וסיפר שהוא לא מפחד משינויים. כדי לגרום למוטיבציה בקבוצה שלו הוא משתמש בדימויים היסטוריים.

אחד הדברים שקופלין עדיין מודאג לגביהם הוא הרץ האחורי שלו אחמד בראדשו. "לאחמד היה שני אימונים ברצף, וזה משהו מאוד יוצא דופן. כולם רוצים להיות חלק מהחוויה הזאת ובתקווה שזה ימשיך ככה ביום ראשון". יהיה מעניין לראות האם בראדשו ירשום אימון שלישי רצוף, ואם כן, הוא יזכה לאכול משולש פיצה מתוך 15 המגשים שנשלחו לאימון הג'איינטס מפיצרייה בלונג איילנד. מסתבר שזאת מסורת שהחלה עם מייקל סטרהאן, שהביא פיצות לאימוני יום שישי, וגם באינדי הם לא מוכנים לוותר על הפפרוני הניו יורקי.

טום קופלין מאמן ניו יורק ג'איינטס. יובל קליין, ספק 500
הבין שהוא צריך להיות סבלני יותר. טום קופלין/ספק 500, יובל קליין

אם אתם לא רעבים לפיצה, במרכז אינדיאנפוליס נמצאת מסעדת סט. אלמו'ס, שמפורסמת בעיקר בזכות קוקטייל השרימפס בעל הרוטב המיוחד. בשני בערב, לקח איילי מאנינג את חבריו לקבוצה למסעדה שהוזמנה מראש למשך כל השבוע. מאנינג, שידוע כקונדסון לא קטן, סיפר לחבריו שכדאי לשים כמה שיותר רוטב על השרימפס. מה שהוא לא סיפר להם, זה שהרוטב ידוע בניקוי סינוסים. "כמה מהשחקנים החלו להזיע וחלק כמעט נחנקו, אבל לא נרשמו פציעות רציניות" סיפר על המקרה. בנוסף, בזמן שויקטור קרוז נכנס להתקלח לאחר האימון, הק"ב השאיר לו הפתעה כשטבל את המגבת שלו בסבון.

אם אתם עדיין מעונינים לראות את מאנינג ובריידי נאבקים ביום ראשון במו עיניכם, מחירי הכרטיסים ירדו ב6.6% ב-24 השעות האחרונות. עדיין יש תא צפייה במחיר שווה לכל נפש. 455 אלף דולר, והוא שלכם.

ויקטור קרוז שחקן ניו יורק ג'איינטס. יובל קליין, ספק 500
עוד קורבן לשטויות של איליי. ויקטור קרוז/ספק 500, יובל קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully