וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את בית"ר ירושלים 0:3

וואלה! ספורט

4.2.2012 / 20:07

קבוצתו של דורה עשתה צחוק מהמארחים, כשאחמד קאסום כבש ראשון (36) קדוסי הכפיל (71) ואלקיים המשיך את החגיגה (80)

עד לפני כמה שנים, היה משחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים למלחמת עולם של ממש, במיוחד כשמדובר בהתמודדות באיצטדיון טדי. אלא שהערב (שבת), בדיוק כמו בשאר העונה, הוכיחה בני סכנין כי היא נמצאת בכמה רמות מעל בית"ר ירושלים, כשעשתה ממנה צחוק עם 0:3 בחוץ, ושלחה את קבוצתו של יובל נעים בחזרה אל מאבקי התחתית. סכנין מצידה נצמדת אל המקום הרביעי, ואם היא תמשיך לשחק עם כזאת התלהבות ועם כזאת יכולת, היא עוד יכולה להגיע רחוק עוד יותר.

שחקני בני סכנין חוגגים. מגד גוזני
הרגישו כמו בבית. סכנין חוגגת/מגד גוזני

בשבוע שעבר, כשבית"ר ירושלים התפרקה כבר בדקות הפתיחה מול ראשון לציון, היה ברור כי התקופה הטובה שעברה על הקבוצה מהבירה הסתיימה. גם הערב הציגו שחקניו של נעים משחק נרפה מאוד, כשגם הופעת בכורה של ערן לוי (שנכנס במחצית) לא שינתה דבר. המשחק היה סוער מאוד מהפתיחה, וכבר לאחר 18 דקות שלף מאיר לוי לא פחות משלושה כרטיסים צהובים. בית"ר ניסתה לשלוט בכדור במחצית הראשונה, אבל שחקניה פשוט לא ידעו מה לעשות על הכדור ברגע שהגיעו לרחבה של סכנין.

פאסוס ניסה יותר מדי ללכת לבד, סטיבן כהן לא הפסיק לכדרר אל תוך ההגנה, ומנגד החלה סכנין להתקרב אל שערו של אריאל הרוש. בדקה ה-36 זה השתלם, כשחאמד חלאיילה, שהיה פעיל מאוד במרכז השדה, הרים כדור קרן נהדר היישר אל ראשו של אחמד קאסום שנגח מקרוב אל הרשת והוריד את סכנין ביתרון אל המחצית. בפתיחת המחצית השניה שלח יובל נעים את ערן לוי אל הדשא להופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה, אבל לוי לא ממש הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי, ומנגד המשיך חלאיילה לשבור את הגנת המארחים פעם אחר פעם, ובדקה ה-71 הרמה נהדרת שלו למרכז מצאה את קדוסי שירה את שערה השני של סכנין. אוהדי בית"ר ביציעים עוד לא עיכלו מה קרה, וכבר הגביע השלישי, כשאלקיים ירה מצויין מ-16 מטרים, ושלח את האוהדים בצהוב שחור אל היציאות.

מהלך המשחק

דקה 1: האורחים כבר מגיעים לרחבה של בית"ר כשכדור גובה הוגבה טוב לכיוונו של חאלד חלאיילה שעמד כחמישה מטרים מהשער, אבל זה לא הצליח להגיע למצב נגיחה.

דקה 7: פאסוס התקדם יפה בקצה הרחבה כשהוא גובר על הגנת האורחים, אבל השתהה יותר מדי והבעיטה שלו נבלמה.

דקה 18: המשחק ממשיך להתחמם, כשאחמד קאסום מקבל את הצהוב, ומצטרף לקובי מויאל וג'ואל דמאו שכבר הספיקו להיכנס לפנקס.

דקה 22: כדור עומק של גנאים מצא את קדוסי, אבל זה ירה מזווית קשה והכדור טס מעל לשער.

דקה 29: פאסוס התגבר על מלכודת הנבדל ופצח בדהרה אל הרחבה, אבל במקום להעביר כדור רוחב ניסה להכניע את קנדיל והכדור טס מעל למסגרת.

דקה 35: הכדור מורם אל הרחבה של המארחים, ונוגע בידו של מתן בראשי, אבל מאיר לוי מסמן לכדור קרן. סכנין נשדדת.

דקה 36: שער! הצדק בכל זאת מתקיים? חלאיילה לוקח את כדור הקרן ומניח אותו על הראש של אחמד קאסום, שנוגח מצויין מקרוב, 0:1 לבני סכנין.

דקה 44: סכנין קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים בקו אלכסוני לשער, וגנאים ניסה להפתיע את הרוש ולבעוט לשער במקום להגביה. הכדור חלף סנטימטרים ליד העמוד.

דקה 48: איזו הזדמנות לבית"ר! פרננדס חוטף כדור, טס לכיוון הרחבה ומשחרר טיל מ-16 מטרים אך קנדיל מצליח להדוף.

דקה 57: הגנת בית"ר איבדה כדור בצורה נוראית בקצה הרחבה, וקדוסי השתלט עליו, אבל העיף את הכדור הרחק מעל לשער.

דקה 59: איך סכנין לא הבקיעה את זה?! כדור רוחב מצויין של גנאים מצא את אזורוב שבעט משישה מטרים תוך כדי גלישה, אבל הרוש באינסטינקט נהדר הדף לקרן.

דקה 71: שער! איזה כדור נפלא של חאלד חלאיילה, ללא ספק האיש הטוב על המגרש, היישר אל מרכז הרחבה של בית"ר, שם ניצב קדוסי ללא שמירה והאחרון יורה בקלות את הכדור אל הרשת, 0:2 לבני סכנין.

דקה 77: הקהל של בית"ר מאבד סבלנות ושקית גרעינים נזרקת אל הדשא. מאיר לוי מציין זאת בדו"ח המשחק.

דקה 80: שער! עודד אלקיים לקח את הכדור ממרכז השדה, התקדם ללא הפרעה לכיוון הרחבה וירה כדור נהדר שהכניע את הרוש, פגע בקורה והלך פנימה, 0:3 ענק לבני סכנין.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ברק משה (ערן לוי, 46), אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר (הרמוני איקנדה, 75), דריו פרננדס (לירון דיאמנט, 75), סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאילה (ואיל חרבאוי, 85), חאמד גנאים, אחמד קאסום (אריק גאו, 82), אוהד קדוסי (רן רול, 89), קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully