וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: פאר וגלושקו הפסידו, ישראל לא עלתה

מערכת וואלה! ספורט

3.2.2012 / 19:30

שתי הטניסאיות נוצחו מול יריבותיהן מבריטניה, וישראל שוב נותרה מאוכזבת מחוץ לחצי גמר הבית האירופי-אפריקני

צפו בתקציר משחקה של שחר פאר

נבחרת הפדרציה של ישראל לא תהיה מחר (שבת) בשלב חצי גמר הבית האירופי-אפריקני. ישראל הפסידה 3:0 לנבחרת בריטניה, אך גם אם הייתה מצליחה לנצח 1:2 היא לא הייתה כובשת את מקום השני בבית, אותו תפסה פורטוגל בעזרת ניצחון על הולנד. הערב באילת החל עם תקוות מסוימות, אבל ההפסד המהיר של יוליה גלושקו 6:2, 6:1 לאן קאות'אבונג הקטין את הסיכויים ולימד על מקומה הריאלי של ישראל בענף. רבע הגמר ההיסטורי מול רוסיה נראה כמו זיכרון ישן נושן שלא ישוחזר בעתיד הקרוב. שחר פאר העייפה והפצועה הפסידה 6:4, 6:3 לאלנה בלטשה במשחק שבמהלכו כבר הפך לחסר חשיבות, ובמשחק הזוגות נוצחו גלושקו וקרן שלמה משחק הזוגות שבו שיתפו פעולה יוליה גלושקו וקרן שלמה 6:2, 6:1 בידי לורה רובסון והת'ר ווטסון הצעירות. אכזבה גדולה לישראל, בעיקר בעקבות ההפסד הצורב אתמול לפורטוגל הנחותה ממנה.

"פיזית אני גמורה, שיחקתי חמישה משחקים בשלושה ימים", אמרה פאר בסיום המשחק שלה. "ניסיתי לתת את כל מה שיכולתי, אבל זה לא הספיק. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה במשחקים האלה ובכלל. מאוכזבת? אני דווקא חושבת שאני משחקת טניס טוב ונמצאת במגמת עלייה. השנה ארוכה וחשוב לי להיות בריאה ולהתקדם".

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Michael Regan, GettyImages
יומיים מאכזבים באילת. שחר פאר/GettyImages, Michael Regan

שחר פאר - אלנה בלטשה 6:4, 6:3

אחרי שעיכבה את המשחק על מנת לעבור חבישה נוספת, פאר החלה עם משחקון הגשה מוצלח ועלתה ל-0:1. שתי הטניסאיות שמרו על חבטות ההגשה שלהן, אך במשחקון החמישי בלטשה התעלתה וסיימה עם דרופ שוט נפלא כדי לשבור ל-2:3. פאר, בניגוד ליריבתה הבריטית, לא הגיעה להזדמנות שבירה ולאחר מכן שמטה משחקון הגשה נוסף. דווקא אז, כשסיפור המערכה נראה גמור, פאר התעוררה, שברה לראשונה וסיפקה כמה נקודות יפות ליד הרשת כדי לצמק ל-5:4. למרות השיפור הניכר והצלת שלוש נקודות מערכה, כולל ווינר מרהיב, בסופו של דבר פאר נוצחה במערכה הראשונה 6:4.

המומנטום של פאר נמשך לתוך המערכה השנייה, עם שני אייסים נאים ושבירה ל-0:2 לאחר מכן. לצערה, זה מגיע מאוחר מדי, שכן במפגש המקביל פורטוגל השיגה שני ניצחונות על הולנד והבטיחה עלייה. פאר עלתה ל-0:3 וקיוותה לברוח, אך בלטשה ירדה לקבל טיפול וחזרה מעודדת עם שבירה ו-3:3. פאר שסחבה גם היא פציעה, ביקשה טיפול נוסף בגלל הכאבים בקרסול, אך לא ויתרה על המשחק ושבה עם אייס מרשים. זה לא הספיק מול בלטשה, שידעה לשבור ל-3:4 ולשייט לניצחון 3:6 שמבטיח לבריטניה את המקום הראשון בבית וכמובן הכרטיס לשלב הבא.

יוליה גלושקו - אן קאות'אבונג 6:2, 6:1

המשחק נפתח ברגל שמאל מבחינתה של הטניסאית הישראלית, שנשברה כבר במשחקון הראשון וראתה את קאות'אבונג ממשיכה ל-0:2 מהיר. גלושקו הצליחה לקחת משחקון אחד, אך לאחר מכן נשברה פעם נוספת עם שגיאה כפולה מרגיזה ונקלעה לפיגור 5:1. המדורגת שנייה של ישראל הצילה שתי נקודות מערכה, למרות עוד שתי שגיאות כפולות שהתווספו למאזנה, וצימקה ל-5:2, אבל לא השכילה לנצל את אפשרויות השבירה שלה לאחר מכן והפסידה 6:2 במערכה הראשונה.

התסריט מהפתיחה חזר על עצמו במערכה השנייה. גלושקו אמנם הצילה נקודת שבירה אחת, אבל קאות'אבונג העיקשת הכתיבה את הקצב ובניסיון השני עשתה את העבודה ושברה. הישראלית פשוט הרימה ידיים, לא הצליחה להוות יריבה שקולה לבריטית ונשברה פעם נוספת בדרך לפיגור 3:0. גלושקו עוד גירדה משחקון, אבל לא יותר מזה. קאות'אבונג סגרה עניין ללא קושי עם 1:6 במערכה השנייה וניצחון מהיר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully