וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "קשה לתפקד בבלגן הזה"

שחקנים בקבוצה מתקשים להתנתק מהנעשה במועדון. תמוז יפתח על הספסל נגד מ.ס אשדוד, אנטבי יעלה בהרכב

בצל הבלגן במועדון, ערכה היום (שישי) הפועל תל אביב אימון מסכם לקראת המשחק מחר (20:15, ספורט1) נגד מ.ס אשדוד כשהיא יודעת שכל שתוצאה פרט לניצחון עשויה להביא להתפרקות מנטלית. "קשה לתפקד בבלגן הזה", אמר היום אחד השחקנים, "אבל אנחנו מחויבים לאוהדים ונעשה הכל. בכדי לנצח בשבילם".

ניצן שירזי שמתכנן שני שינויים בהרכב ושינוי במערך, יעדיף מחר את מהראן לאלה על מחמוד עבאס, בעוד הרכש החדש של הקבוצה, יגאל אנטבי, יפתח על חשבונו של גל שיש המוצהב. טוטו תמוז שכבר היה על סף חתימה במונאקו הצרפתית, אבל חזר לקבוצה, יפתח על הספסל. על פי חבריו לקבוצה, החלוץ שוקל לתבוע את טביב על כך שהוא סיכל את העברתו לקבוצה מהנסיכות.

שירזי ערך היום אסיפה טקטית ובה הזהיר את שחקניו מדוד רביבו. "הוא השחקן המסוכן ביותר באשדוד וכל המשחק שלה עובר דרכו", אמר המאמן והוסיף. "אתם חייבים להיות יותר מרוכזים בכדורים החופשיים שני צדי המגרש ולהיות יותר מחויבים על המגרש, לא כמו מול הפועל פתח תקוה, אז חלקים במשחק שנעלמנו. שני ניצחונות רצופים זה לא מספיק. אנחנו צריכים את השלישי והרביעי ולחזור לשחק כדורגל אטרקטיבי".

אלרואי כהן, שצפוי לפתוח מחר בהרכב, אמר: "אנחנו לא יכולים לחשוב על הפסד, כי אחד כזה יוריד לנו את הסיכויים לאליפות. אם קרית שמונה יאבדו נקודות זה יהיה מעולה, אבל כרגע אין טעם להסתכל עליהם. אשדוד קבוצה מצוינת, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה בבית ולנצח. כל משחק מעכשיו ועד סוף העונה הוא מאסט מבחינתנו, לא משנה מול מי ואיפה. אנחנו צריכים להראות אופי".

כהן גם דיבר על הנעשה במועדון ועל הישארותו של תמוז: "אנחנו לא עיוורים ולא חירשים. אנחנו רואים ושומעים, אבל על הדשא אנחנו נותנים הכל ושוכחים מהכל. אני מקווה שהדברים ייפתרו ושיהיה שקט, אבל אנחנו בכל מקרה צריכים לעשות את העבודה. ההישארות של טוטו חוסכת לנו הרבה כאב ראש. אני לא חושב שאפשר היה להביא שחקן ברמה שלו ואני מאוד שמח שהוא נשאר בסוף העונה אני מאמין שקבוצה יותר גדולה ממונאקו תרצה אותו".

ראשי המאבק להזזת אלי טביב מהמועדון יכנסו מחר בשעה 17:00 פגישת חירום מול הקופות שבאזור שער 2 בבלומפילד. לפגישה הוזמנו כלל אוהדי הקבוצה ובין היתר יוסברו בה שוב הסיבות למחאה נגד הבעלים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully