וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה: "המשחק נגד סכנין הוא משחק על החיים"

3.2.2012 / 12:21

קשר הרכש הניגרי של בית"ר ירושלים כבר משנן את המנטרות: "זה משחק שהוא כמו דרבי. אשחק בשביל האוהדים"

הזר החדש של בית"ר ירושלים, הרמוני איקנדה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על העבר שלו במילאן, על ההגעה לישראל ועל המשחק מחר נגד בני סכנין (שבת, 18:15, ספורט1), שיהיה הראשון שלו בקבוצה אחרי שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע בתחילת השבוע.

הניגרי בן ה-21 כבר יודע מהי החשיבות של מפגש עם סכנין ואמר: "זה משחק כמו דרבי, בשבילי זה משחק על החיים. אנחנו צריכים לתת 100 אחוז, כאילו זה המשחק האחרון שלנו. בשבילי זה יותר מהדרבי של מילאן נגד אינטר, אני אעלה לשחק במשחק הזה כאילו אין יותר מחר. אני אשחק בשביל הקהל של בית"ר ירושלים ובשביל כל מי שהקבוצה חשובה לו. אני קורא לכולם לבוא למגרש, להיות ביחד, בשביל לנצח את המשחק. המשחק הזה בשבילי וגם בשביל הקבוצה הוא למות או לחיות".

איקנדה הוסיף: "שיחקתי במילאן, שיחקתי בספרד ובהונגריה וכעת אני כאן בישראל. זה הזמן שלי להראות מי אני, כל הזמן מדברים על הרמוני איקנדה ממילאן אבל עכשיו זה הרמוני מבית"ר ירושלים. הייתה לי הזדמנות לשחק עם רונאלדיניו, בקאהם, סיידרוף ועוד כמה שחקנים גדולים, אבל זה לא מוזר לי שאני נמצא כאן בבית"ר ירושלים. העולם של הכדורגלנים הוא כזה, יום אחד אתה משחק במילאן ויום אחרי זה במקום" .

השוער אריאל הרוש התראיין היום לרדיו ירושלים ואמר בין היתר: "מן הסתם זה לא משחק רגיל כי כולם מכירים את היריבות בין המועדונים. זה כדורגל ואנחנו לא מתעסקים במלחמות בין האוהדים. אנחנו יודעים שהמשחק הזה חשוב מאוד לאוהדים ורוצים לרצות אותם מחר, לתת הכל, להציג את היכולת של לפני המשחק נגד ראשון לציון ואם נעשה את זה, נשמח אותם".

על העובדה כי יכול היה לעבור למכבי חיפה בקיץ אמר השוער: "דברים לא קורים סתם. תראו מה קורה למכבי חיפה העונה עם כל הצרות שלה וכל הבלגן שהיא עוברת, כך שהכל קורה לטובה. העדפתי להישאר בבית"ר ורק אם היו אומרים לי שהכסף יציל אותה מהתפרקות הייתי מסכים ללכת. אני שמח שזה לא קרה".

נעים הזהיר מקדוסי ואזורוב

איקנדה לא צפוי לפתוח מחר בהרכב אך ייכלל בסגל ויישב על הספסל יחד עם שחקן רכש נוסף - ערן לוי. חיים מגרלשווילי צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב עקב היעדרותם הצפויה של אבי ריקן ושי חדד הפצועים. מעבר לכך צפוי יובל נעים לעלות את אותו ההרכב שעלה בשבועות האחרונים, עם מתן בראשי ואנדריי פיליאבסקי כבלמים, קובי מויאל, דן איינבינדר ודריו פרנדדס בקישור ההגנתי ולפניהם סטיבן כהן עמית בן שושן וליאנדרו פאסוס.

יובל נעים ערך היום אסיפת שחקנים ואמר להם: "סכנין קבוצה התקפית טובה מאוד והם יכולים לסכן אותנו בכל מצב נתון. אתם צריכים להיות מרוכזים ולא לתת להם לצאת למתפרצות עם יתרון מספרי של שחקנים. הם גם חזקים במצבים נייחים ואני מבקש שאם אחד הבלמים עולה לכדור עם אזורוב, הבלם השני או אחד משחקני ההגנה ייצמד לקדוסי".

נעים גם הראה לשחקניו את הגולים שספגה הקבוצה לאחרונה ועבר שחקן שחקן עם דגשים. לברק משה אמר: "שים מאחוריך את הטעות נגד ראשון לציון, זה קורה ולא צריך להתעמק בזה רק ללמוד מזה".

לעמית בן שושן אמר: "כשפאסוס מקבל כדור אל תיתקע בצד. תבוא לאמצע" ולסטיבן כהן הוסיף: "תצא עם הפנים קדימה ותוביל, זה התפקיד שלך כשחקן חופשי". לשחקנים אמר בסוף: "אנחנו קבוצה טובה ואם נעשה את הדברים שלנו, נהיה ניידים ומרוכזים, יחד עם הקהל שלנו אנחנו יכולים וצריכים לנצח".

אוהדם של בית"ר הורחקו ל-90 יום מהמגרשים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully