וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני סכנין: כולם קוראים למשחק רגוע

אוהדי המארחת כמו גם הנהלת סכנין, עסוקים בניסיונות להרגיע את האווירה לקראת המשחק הטעון (ש', 18:15, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המאזן של בית"ר נגד בני סכנין בטדי אינו מזהיר. ב-11 מפגשים היא ניצחה שלושה בלבד.

* בארבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בית"ר לא הצליחה להבקיע. בעונה שעברה הסתיים המשחק הראשון בטדי בתיקו 0:0 ואילו בשני המפגשים הנוספים בדוחא ניצחה סכנין 0:1. העונה נפגשו השתיים בדוחא וסכנין ניצחה 0:3.

* יובל נעים מונה למאמן בני סכנין בקיץ שקדם לעונת 2009/10, אך בשל מחלוקות עם ההנהלה סיים את תפקידו מהר מאוד עוד לפני שנפתחה העונה.

* לבית"ר כמות שערי הזכות הנמוכה בליגה - 16. סכנין שלישית בתחום הזה עם 37.

* שימו לב למאזן משחקי החוץ של סכנין לאחרונה: שישה משחקים בהם חמישה ניצחונות ותיקו אחד נגד מכבי חיפה. אז מי אמר שהקבוצה של שלומי דורה היא קבוצת בית מובהקת?

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

יובל נעים ערך היום אסיפת שחקנים לקראת המשחק ואמר לחניכיו: "סכנין קבוצה התקפית טובה מאוד והם יכולים לסכן אותנו בכל מצב נתון. אתם צריכים להיות מרוכזים ולא לתת להם לצאת למתפרצות עם יתרון מספרי של שחקנים. הם גם חזקים במצבים נייחים ואני מבקש שאם אחד הבלמים עולה לכדור עם אזורוב, הבלם השני או אחד משחקני ההגנה ייצמד לקדוסי. זה לא משנה שראדי לא ישחק כי יש להם חאמד גנאים ואחמד קאסום והם משחקים קבוצתי. בשבוע שעבר איבדנו את הסדר וזה עלה לנו ביוקר".

נעים גם הראה לשחקניו את הגולים שספגה הקבוצה לאחרונה ונתן דגשים לכל אחד מהשחקנים. בסיום הוא אמר להם: "אנחנו קבוצה טובה ואם נעשה את הדברים שלנו, נהיה ניידים ומרוכזים, יחד עם הקהל שלנו אנחנו יכולים וצריכים לנצח".

אבי ריקן ושי חדד הפצועים ייעדרו ומי שיפתח כמגן שמאלי הוא חיים מגרלשווילי שרק השבוע הצטרף ממכבי חיפה וכבר צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. מעבר לכך לא צפויים שינויים ביחס להרכב שפתח בשבועיים האחרונים. אנדריי פיליאבסקי ומתן בראשי צפויים להמשיך כבלמים ובצד השני של המגרש סטיבן כהן, עמית בן שושן ולאנדרו פאסוס ינסו לשפר את המאזן שעומד על 16 שערי זכות – הגרוע ביותר בליגת העל.

בני סכנין:

למרות שלא רכשה אף שחקן בחלון העברות ותגיע לטדי ללא מנהיג הקבוצה מהראן ראדי, בני סכנין יודעת שגם בעונה מוצלחת היא חייבת לאוהדיה ניצחון מתוק על בית"ר ירושלים. לאורך כל השבוע דיבר המאמן שלומי דורה על חשיבות המשחק, אבל ביקש משחקניו לא להתייחס ליריבות בין האוהדים, אלא להתרכז באיך מנצחים ושומרים על המקום, שאמור להקנות לקבוצה כרטיס למפעל אירופי בעונה הבאה. "משחק מאוד קשה צפוי לנו", אמר דורה לשחקניו, "אנחנו צריכים להתרכז רק במגרש ולהימנע מטעויות". בנוסף לראדי הפצוע, גם עידן ויצמן המורחק לא יהיה בסגל ובמקומו ישוב להרכב פיטר אמבמבה. מי שזכה למחמאות הוא הקפטן חאלד חלאיילה, שיקבל מחר זריקה בקרסולו ויעלה לשחק כשהוא לא כשיר לחלוטין.

הנהלת הקבוצה העמידה לרשות האוהדים שני אוטובוסים וקראה לאוהדיה להגיע מחר מוקדם לרחוב איילון הצמוד לגוש הרביעי בטדי בצד הצפוני, שם הרחוב יהפוך לחנייה עבור אוהדי סכנין. הדובר וחבר ההנהלה מונדר חלאיילה, הופתע לקרוא הבוקר את הקולות מאוהדי בית"ר, הקוראים למפגש ספורטיבי והוא קרא לאוהדי סכנין לשמור על אווירה חיובית ביציעים: "זה משמח אותי שיש אנשים בבית"ר שמגנים תופעות גזעניות וגם האוהדים שלנו צריכים לשים את משקעי העבר בצד ולהתרכז רק בעידוד הקבוצה. לגבי ההמנון, כל אחד רשאי להחליט אם המילים מדברות אליו, זה היופי במדינה דמוקרטית, אבל גם אם אנחנו לא מסכימים, כולנו חייבים לכבד את המעמד".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן

ערן לוי יושב על המשבצת שלו ומתדפק על דלת ההרכב והקשר הצרפתי יצטרך להמשיך ולהוכיח שהוא ראוי להיות זה שמוביל את הקישור והחלק הקדמי. בניגוד לחודשים הראשונים של העונה, היום יש בבית"ר תחרות רצינית על מקום בהרכב ומי שלא יהיה טוב גם לא יפתח.

בני סכנין: עלא אבו סאלח

ללא מעוז ההגנה ויצמן, הבלם הצעיר שעשה לא מעט טעויות בשבועות האחרונים יצטרך לקחת פיקוד על מרכז ההגנה. בית"ר תגיע מחר במטרה לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק ואם הגנת האורחת תישאר איתנה, יהיה מאוד קשה לחניכיו של יובל נעים להכניע את מוחמד קנדיל. במקרה שכזה, סכנין יכולה לצאת ידה על העליונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ברק משה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאמד גנאים, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully