וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל פתח תקוה: קרב היורדות?

בעוד שבהפועל חיפה מכוונים לצד השני של הקו האדום, בהפועל פ"ת כבר השלימו עם הירידה. בשבת הקבוצות נפגשות (18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה נשמע מופרך, אבל הפועל פתח תקוה ניצחה בארבעה מתוך ששת מפגשיה האחרונים בקרית אליעזר את הפועל חיפה, ורשמה רק הפסד אחד. זה קרה במפגש האחרון.

* השחקן היחיד מהסגל הנוכחי שהבקיע בקרית אליעזר הוא גיא צרפתי.

* ב-23 המשחקים האחרונים, שתי הקבוצות רשמו במפגשים בקרית אליעזר רק תיקו אחד ללא שערים.

* פתח תקוה מגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וארבעה הפסדי חוץ רצופים. היא לא ניצחה בחוץ מאז ספטמבר.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי הצגת השחקנים החדשים אתמול באימון והאווירה הטובה שכרגע שוררת בהפועל חיפה, קיימה הבוקר הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל פתח תקוה. בחיפה מגדירים את המשחק כמאבק על שש נקודות ולא רוצים כלל לחשוב על האפשרות שהקבוצה לא תנצח. בקבוצה עדיין מתאוששים מעזיבתו המפתיעה של הבלם דיאן קלהאר ומחר מי שאמור להחליפו בהרכב הוא גולן חרמון, למרות שמרקו קרטלו עבר בבקרה התקציבית אמש. גם הקשר דרגאן צ'ראן לא יפתח מחר וצפוי לקבל דקות מהספסל. עלי חטיב יפתח לראשונה בהרכב במקום חנן ממן שיירד לספסל.

"יש למשחק הזה משמעות גדולה עבורנו", אמר הקשר רן אבוקרט, "זה משחק מול יריבה שממוקמת בתחתית הטבלה כמונו ונצטרך לקחת את הנקודות. עד עכשיו לקחנו נקודות מקבוצות עדיפות, והגיע הזמן שננצח גם קבוצות ברמה שלנו. באופן אישי, אני מוצב בעמדה שלי בקישור ומרגיש טוב. אני מעורב בהרבה מהלכים ומקווה שההתקדמות שלי תבוא במקביל להצלחת הקבוצה".


הפועל פתח תקוה:

"היתה לי אפשרות לעזוב להפועל באר שבע, אבל החלטתי לא לנטוש את הקבוצה דווקא ברגעים הקריטיים שלה. אם צריך, ארד ליגה עם הקבוצה. אבל אעשה את זה בכבוד". כך אמר הבוקר (שישי) קשר הפועל פתח תקוה גיא צרפתי בעקבות פיצוץ בעסקת העברתו להפועל באר שבע. כזכור, אתמול הציעה באר שבע חוזה מפתה לעונה וחצי לקשר, אך לאחר שיחה עם גילי לנדאו החליט צרפתי להישאר. מי שיערוך הופעת בכורה מול הפועל חיפה יהיה המגן אורי כהן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. הוא יחליף את יגאל אנטבי ויהיה השינוי השני שמתכנן המאמן, כשאסף בן מוחא המוצהב ייעדר ובמקומו יפתח ארמון בן נעים, שנכנס כמחליף מול הפועל תל אביב וכבש שער מצמק.

"זה הסגל שיש, לטוב ולרע", אמרו אתמול בפתח תקוה, שם כבר מתחילים לדבר על ההכנות לעונה הבאה. במידה והקבוצה תרד באופן רשמי, ההערכה היא שפביאן סטולר ואוסטין אגי'דה יעזבו, וצפריר ינסה לשמור על הסגל הוותיק שלו שכולל את צרפתי, שן ולוזון ולבנות קבוצה עם שלד צעיר מסביבתו, שיוכל להעפיל לליגה הבכירה בתום העונה.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: עלי חטיב

אם עד לפני שבועיים ערן לוי היה זה שתפס את הכותרות בהפועל חיפה, נדמה שהקשר משפרעם שמשחק בנבחרת פלסטין האפיל אפילו על לוי לאחר שסיפורו הפך להיות מסוקר בתקשורת העולמית. לפני הכל ואחרי הכל, חטיב בסופו של דבר יישפט על פי ביצועיו על כר הדשא ואם הוא רוצה לשחק גם בעונה הבאה בליגת העל במדי הפועל חיפה, רצוי שיביא את האקסטרה לקבוצה כבר מחר.


אורי כהן: הפועל פתח תקוה

הבעיה הכי גדולה שמגן בן 20 צריך להתמודד איתה, היא לדעת להיכנס לנעליים של מגן ותיק, במיוחד אם קוראים לו יגאל אנטבי, והוא היה קפטן הפועל תל אביב במשך עשור. הכדורגל הישראלי משווע למגנים, בעיקר שמאליים. זאת הבעיה של גוטמן בקדנציה הבאה שלו, וזאת הבעיה של רוב הקבוצות בליגה. אם כהן רוצה להיכנס לנעליים של יואב זיו בעונה הבאה, הוא חייב להוכיח קודם שהוא מסוגל להצליח בקבוצה קטנה. גם אם בעוד כמה מחזורים יתברר שהוא ירד ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, עלי חטיב, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, גיא צרפתי, יניב לוזון, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.


הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully