וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: "לויקטור קרוז יש חברה ישראלית"

יובל קליין, אינדיאנפוליס

3.2.2012 / 0:30

הג'איינטס בהכנות ו-וויל בלקמון עם סודות מחדר ההלבשה. יובל קליין, שליח וואלה! ספורט ו-ESPN לאינדיאנפוליס, מדווח

"אנחנו עדיין האנדרדוג במשחק הזה", התעקש טום קופלין, מאמן ניו יורק ג'איינטס במסיבת העיתונאים שלו ביום חמישי בבוקר. בניגוד לאווירה הכללית באינדיאנפוליס והתחושה כאילו הענקים פייבוריטים בסופרבול הקרוב ביום ראשון (1:20, שידור ישיר ואולפן מיוחד לאחר המשחק ב-ESPN), קופלין מנסה לשחזר לקבוצה שלו את האווירה מסופרבול 42 ומוסיף: "זה עדיין אנחנו נגד העולם". אחד מאלה שהיו שם בפברואר 2008 ויהיו שם גם ביום ראשון הוא קארים מקנזי, שחושב קצת אחרת מהמאמן שלו: "לא משנה מי הפייבוריטית. בסוף, כדי להיות הקבוצה הכי טובה, אתה צריך לשחק הכי טוב".

גם איליי מאנינג דיבר על הניסיון לשחזר את האליפות ההיא: "אחרי שמונה שנים בליגה, אתה מבין כמה נדירה ומיוחדת ההזדמנות הזאת". איליי גם שיבח את האווירה בעיר: "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה חולצות של הקולטס, יותר נכון מעולם לא ראיתי כל כך הרבה חולצות של קבוצה בעיר שלה. גם מזג האוויר נהדר, הכל נהדר". אוהדי הקולטס בעדו כמובן. כל עוד זה מאנינג מול בריידי, לא משנה איזה מאנינג, הם איתו.

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. יובל קליין, ספק 500
אוהדי הקולטס הולכים איתו. איליי מאנינג/ספק 500, יובל קליין

כמו שכבר הבנתם, סופרבול 42 מרחף באוויר בכל שיחה עם שחקני או אוהדי הג'איינטס, אבל במקרה של ג'ייסון פייר פול, העבר לא משנה, אלא רק העתיד: "לא מייקל סטראהן ולא ג'טסין טאק דיברו איתי על המשחק ההוא. אני יודע מה אני מביא לשולחן מדי יום ואני הולך לעשות את העבודה שלי ביום ראשון". עוד אחד שכבר לא יכול לחכות למשחק הוא צ'ייס בלקבורן, שנהנה להיות בקבוצה עם שחקן כשרוני כמו פייר פול: "נהדר שהקו הקדמי שלנו כל כך טוב. אני מאוד נהנה לשחק עם כאלה שחקנים מוכשרים. כל אחד יודע את מי לשמור וכל אחד מחזיק את הגב של השני", אומר הליינבקר, "כולם מדברים על גרונקובסקי והרננדז, אבל אני קודם מתרכז בעצירת משחק הריצה שלהם". בלקבורן לא מאמין לפטריוטס, שטוענים שגרונקובסקי פצוע ואולי לא ישחק: "הוא נשק כל כך חשוב, שאין סיכוי שהם יוותרו עליו. בכל מקרה אנחנו נהיה מוכנים".

עוד שניים שחולמים בלילות על צמד הטייט אנדים של הפטריוטס הם אנטרל רול וקני פיליפס או כמו שרול קורא להם, AK-47. רול מסביר: "חברו את השמות הפרטיים של שנינו ואת המספרים של שנינו, ותקבלו נשק קטלני. למדתי מטעויות עבר ואני לא מנסה דברים בכוח. לא משנה את מי אשמור, נעשה את העבודה".

בין השולחונות מסתובב לו וויל בלקמון, חמוש במצלמה מקצועית ומצלם את הנעשה. "אתה רוצה להעסיק אותי כצלם לאתר שלך?", שואל שחקן ההגנה ונזכר לספר קצת רכילות מחדר ההלבשה, "לויקטור קורז יש חברה ישראלית, שמסתובבת איתו מדי פעם. נראה לי שקוראים לה יונית". יהיה מעניין לראות האם קרוז יוותר על ריקודי הסלסה שלו לאחר כל טאצ'דאון ויעבור לצעד תימני.

ויקטור קרוז שחקן ניו יורק ג'איינטס. יובל קליין, ספק 500
אל תשכח, צעד תימני זה שניים קדימה ואחד הצידה. ויקטור קרוז/ספק 500, יובל קליין

עוד אחד, שאומנם לא רוקד, אבל תפס כמה טאצ'דאונים ברגעי קלאץ' העונה, הוא הטייט אנד ג'ייק בלארד: "זה חלום של כל ילד אמריקאי לתפוס טאצ'דאון בסופרבול, בטח שאת טאצ'דאון הניצחון", הוא מגלה. באותו שולחן ממש יושב דייויד קאר, הקוורטרבק המחליף. איך הוא מתייחס למשחק הגדול? "אני עושה את אותה הכנה כמו לכל משחק, כי תמיד חייבים להיות מוכנים". על הקושי בלהיות על הקווים ולא לשחק הוא אומר: "זה קשה. אבל אני כן מרגיש חלק מהקבוצה. אני חושב שאני תורם הרבה בחלק של ההכנה למשחקים. אני דואג שקו ההתקפה יהיה מוכן, שהתופסים בפוקוס. בעצם, אני יותר מאמן מאשר קוורטרבק מחליף".

האמת, גם אוהדי הג'איינטס שמחים לראות את קאר על הקווים ולא על המגרש, בגלל שהקוורטרבק שלהם כיום הוא אחד הטובים בליגה, אם לא הטוב ביותר, לפחות בכל מה שקשור להכנה למשחק: "אני רואה איך איליי משפר את יכולת ההכנות שלו מדי שנה. הוא תמיד היה מתכונן כמו מקצוען אמיתי, אבל אני חושב שבגלל שעכשיו רוב השחקנים תחתיו יותר צעירים, הוא הצליח לסחוף איתו את שאר הקבוצה", מוסיף קאר. והמאמן קופלין מסביר: "מדי שבוע איליי נפגש עם התופסים שלו, עם הרצים האחוריים ועם קו ההתקפה בנפרד והם מדברים על המשחק הקרוב ועל איך הם רוצים לעשות את הדברים".

אגב, אוסי יומניורה החליט לא להגיע ליום התקשורת אתמול (רביעי) ונקנס ב-20 אלף דולרים. השמועות בעיר הן שהוא פשוט שכח לקום. ביום ראשון, הג'איינטס חייבים את יומניורה ערני מתמיד, כדי שהוא יפעיל לחץ על טום בריידי: "הוא לא אלוהים, אפשר להגיע עליו" אומר על בריידי שותפו של יומניורה ללחץ, פייר פול. אלא שאם בריידי יוסיף טבעת רביעית לאצבע ביום ראשון, יהיו הרבה אנשים שיחלקו על דעתו של פייר פול.

טום קאפלין מאמן ניו יורק ג'איינטס. יובל קליין, ספק 500
מנסה להסביר מה מיוחד באיליי השנה. קופלין/ספק 500, יובל קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully