וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה לאיציק כהן, הבלם סירב

2.2.2012 / 18:35

רגע לפני תום מועד ההעברות: בבירה ניסה לצרף את בלם חיפה. אלישע לוי לשחקנים: "לא רוצה לשמוע על שחקנים שרוצים לעבור"

רגע לפני תום מועד ההעברות, בית"ר ירושלים פנתה לבלם מכבי חיפה, איציק כהן, שחזר לאחרונה מפציעה. יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין שוחח עם סוכנו של השחקן, גלעד קצב, ובירר אפשרות להעבירו לבירה. כהן עצמו השיב בשלילה על ההצעה והודיע כי הוא מעוניין לשחק אך ורק במכבי חיפה. מקורב לעסקה אישר: "בית"ר התעניינה בכהן, אך השחקן בחר להישאר במכבי חיפה".

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה, הפועל קריית שמונה, ביום ראשון. במועדון מקווים שאלפי אוהדים יגיעו למשחק החוץ. הערב ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק, כשהמאמן אלישע לוי יחליט כנראה כבר מחר מי יהיה השחקן שיחליף את עידן ורד המורחק.

לוי שוחח היום עם שחקניו ושלח רמז עבה לסארי פלאח כשאמר: "אני לא רוצה לשמוע ששחקנים ביקשו לעבור או לא מרוצים. אל תנסו אותי בקטע הזה. שחקן שלא ירצה להיות פה יכול לרוץ מסביב למגרש".

על פי האימון היום, ייתכן שהמאמן יפתח עם שני חלוצים. חן עזריאל תורגל במקום ורד לצד מוחמד גדיר, אבל בהמשך תורגל גם שובל גוזלן. החלוץ הקרואטי דניאל צסארץ לא נכח באימון היום והמריא באישור ליוון לצורך סידורים אישיים. הקשר תמיר כהן הצטווה לנוח בביתו בימים הקרובים ובכל מקרה רק בעוד שלושה שבועות יוודע האם הוא זקוק לניתוח. עיכוב בנוגע להחלטה לגבי ויאם עמאשה מונעת ממנו להתאמן כרגע.

בחיפה רשמו היום ניסיון חשאי להעביר את חן עזרא, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים אבי נימני, אולם ברגע שהפועל תל אביב העלתה את ההצעה שלה עבור השחקן במועדון החליטו לקחת צעד אחורה. בנתניה אישרו כי חיפה ניסתה לצרף את השחקן היום. כעת תנסה חיפה לצרף את השחקן עוד לפני תום העונה, במטרה שיהיה חלק מהסגל בעונה הבאה.

הקשר שאדי שעבאן שחתם היום לשנה וחצי בעירוני רמת השרון אמר: "אני שמח להיות חלק מרמת השרון, כאן אקבל יותר דקות ואוכל לבוא יותר לידי ביטוי".

הערב שוחח הבלם סארי פלאח עם המאמן אלישע לוי ולאחר מכן הבהיר בהודעה רשמית: "אני אוהב את מכבי חיפה, זה הבית שלי. רציתי לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת ולחזור טוב יותר. שמחתי שבמועדון לא ויתרו עליי. אני מתכוון להילחם על כל דקה. אני רוצה לומר לאוהדים שאני אוהב אותם ואם מישהו נפגע אני מתנצל. כולי למען המועדון".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully