וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי: "התחרות עם פייטון עזרה לי להרים את הרמה"

1.2.2012 / 22:30

הקוורטרבק של הג'איינטס דיבר ביום התקשורת. קאפלין: "הוא הסיבה להישגים שלנו העונה". קראפט: "הקבוצה הצילה אותי"

יום התקשורת המסורתי פתח אמש (שלישי) באופן רשמי את אירועי הסופרבול באצטדיון לוקאס אויל באינדיאנפוליס. שחקנים משתי הקבוצות עלו לכר הדשא ודיברו עם כאלפיים עיתונאים, כאשר ביציעים ישבו אלפי אוהדים שבאו לקחת חלק בחוויה. הקוורטרבק של ניו יורק איליי מאנינג נשאל כמובן על העובדה שהוא ישחק דווקא בעיר מגוריו של אחיו פייטון: "אני מתרגש להיות כאן, אבל חושב רק על המשחק. עבורי כרגע, זה רק האצטדיון שמארח את הסופרבול ואני לא חושב על הקריירה שפייטון עשה כאן. אני צעיר ממנו בחמש שנים, אבל היינו מתחרים הרבה זה בזה כשגדלנו. התחרות איתו בהחלט עזרה לי להרים את הרמה של עצמי. אני מרגיש שהשתפרתי מהסופרבול הקודם ושמח שיכולתי לשחק כל הקריירה באותה התקפה".

מאנינג התפנה לדבר גם על המשחק: "אלו אומנם אותן שתי קבוצות מ-2008, אבל הסגלים מלאים בשחקנים חדשים, שיהוו שחקני מפתח הפעם. מה שקרה אז לא משנה לקראת המשחק הזה". מאנינג כמעט הצליח לברוח בלי הצהרה, אבל לבסוף הוא אמר: "טום בריידי הוא קוורטרבק אדיר וחבר עתידי בהיכל התהילה. הייתה לו קריירה מדהימה, אבל מאז שאני רואה פוטבול לא ראיתי מישהו שמשחק יותר טוב מפייטון".

מאמנו של איליי, טום קאפלין, מרוצה גם הוא מההתקדמות של הקוורטרבק שלו: "אני חושב שמבחינת היכולת שלו כשחקן, המנהיגות שלו, מה שהוא מייצג והאופי שלו, איליי הוא הסיבה הבכירה להישגים שלנו העונה. אני חושב שהגנת הפטריוטס השתפרה לאחרונה ואנחנו נצטרך להיזהר משמירות כפולות ולזהות את הפירצות שישארו לנו. המפתח יהיה כמות האיבודים, נצטרך לשלוט בכדור". ג'סטין טאק מהגנת הג'איינטס צפוי להיות אחד השחקנים הכי חשובים על כר הדשא ביום ראשון והוא נשמע מלא ביטחון: "אני לא מפחד מהם. מעריך כן, אבל מפחד לא. הדבר הכי חשוב במשחק יהיה הלחץ על טום בריידי ואני מרגיש שאני יכול לעשות את זה. אנחנו יכולים להתמודד עם כולם, אבל זה לא רק בריידי נגד הגנת הג'איינטס, גם לאיליי יהיה מה להגיד במשחק הזה".

גם מקומם של אנשי ניו אינגלנד לא נפקד מיום התקשורת. הבעלים רוברט קראפט נשאל על ההגעה לסופרבול ועל העונה המוקדשת לאשתו המנוחה מיירה: "זו הייתה שנה קשה. אני מאמין ברוחניות והקבוצה הזו הצילה אותי באופן אישי. הם כמו בנים בשבילי. בעולם כזה, בו האתלטים יכולים להיות קרים מאוד, הם תיככנו כבר חודשיים לשים תמונה עם ראשי התיבות של מיירה בחדר ההלבשה ביום ראשון וזה מיוחד. אני חושב שהיא מחייכת איתנו". קראפט גם הוסיף: "השחקנים והמאמנים היו מאוד נלהבים מהעובדה שאנחנו נוסעים לשחק בלונדון בשנה הבאה. אנחנו מחכים לזה. אחד החברים הכי טובים שלי בעולם חי שם – סר אלטון ג'ון. אני גם שמח שיש לנו בקבוצה את המאמן הטוב ביותר בהיסטורית הפוטבול המודרני, ביל בליצ'יק".

אחד הכלים החשובים בהתקפת הפטריוטס ווס וולקר, הוסיף: "השקענו הרבה כדי להיות כאן ואני מקווה שהתוצאה תהיה חיובית. ביום ראשון נדע למי יש התקפה טובה יותר. אני קצת משוחד, אבל אני חושב שבריידי הוא הקוורטרבק הכי טוב בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully