וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: שאדי שעבאן צפוי לחתום

1.2.2012 / 22:00

קשרה הצעיר של מכבי חיפה יגיע כמושאל עד תום העונה. גיל בלומשטיין חתם והצטרף לחן מנצורי, משה אבוטבול ייעדר בשבת

עירוני "ניר" רמת השרון עושה מאמצים להתחזק לקראת סיום מועד ההעברות. לאחר שהניגרי עמנואל אובידה והסרבי ולדימיר קרקליץ' לא הרשימו את הצוות המקצועי והוחלט בשלב זה לא לצרפם, צפויה הקבוצה להתחזק מחר בקשר מכבי חיפה שאדי שעבאן. השחקן הצעיר משתייך לסגל הקבוצה הבוגרת של חיפה, אך משחק עם קבוצת הנוער ורוצה לזכות בדקות משחק עד לסיום העונה. נראה כי ברמת השרון הוא יכול לקבל כאלה, וכאמור הוא צפוי לחתום מחר ולהיות מושאל עד לתום העונה.

מעבר לשעבאן, חתם הערב (רביעי) בקבוצה הקשר גיל בלומשטיין ששיחק בעונה שעברה באינברנס הסקוטית. בלומשטיין חתם על חוזה נמוך הכולל בעיקר בונוסים על משחקים בהם ישותף, כאשר למועדון ישנה אופציה על השחקן לשנתיים נוספות. מחר צפויה הקבוצה לנסות ולהעבירו בבקרת התקציבים. אתמול חתם בקבוצה חן מנצורי מהפועל ירושלים, שהצטרף עד לתום העונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. מנצורי אחר לאחר החתימה: "יש לי כאן הזדמנות גדולה להרים את הקריירה ואני לא מתכוון לפספס אותה, אני רוצה להוכיח שאני ראוי לליגת העל".

לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת תצטרך הקבוצה להסתדר עם סגל חסר. נאור פסר המורחק משלושה משחקים (עקב ההרחקה השלישית העונה) ייעדר בשבת, וכמו כן משה אבוטבול מושך פציעה בקרסול כבר למעלה מחודש וצפוי לזכות למנוחה. הבעיה של רמת השרון היא בעיקר בעמדת המגן הימני, שכן המחליף של פסר הוא גיא ליפקה שחולה כבר שלושה שבועות, לא מתאמן באופן סדיר ואינו כשיר לפתוח במשחק. ליפקה עשוי בכל זאת לעשות מאמצים ולנסות לשחק. במידה שליפקה לא יהיה כשיר, עשוי אבי סופר להשתלב בהרכב כמגן.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully