וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הבלם מרקו קרטלו חתם

הקרואטי יעבור בדיקות רפואיות ויוצג בחמישי. עוביידה חטאב חתם עד סוף העונה, לאדומים תהיה אופציה להאריך את חוזהו

המגן עוביידה חטאב בן ה-19, ששיחק העונה בהכח עמידר רמת גן, חתם היום (רביעי) בהפועל חיפה עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. חטאב, שכרטיסו שייך לעירוני קרית שמונה, נבחן במהלך הימים האחרונים על ידי המאמן טל בנין שהבוקר החליט לצרפו לסגל. החתמתו של המגן הצעיר היא המשך ישיר למדיניות שמכתיב בנין מאז הגיע למועדון ושם למטרה לקדם שחקנים צעירים ושחקני בית של הפועל חיפה.

כמה שעות לאחר מכן גם הבלם הקרואטי מרקו קרטלו (31) חתם על החוזה שלו בקבוצה, בכפוף לבדיקות רפואיות אותן יעבור. קרטלו ינחת הלילה בארץ ואמור להגיע לאימון הבכורה שלו מחר בבוקר בקרית אליעזר שם הקבוצה תערוך אימון פתוח לתקשורת ובה תציג את שחקני הרכש החדשים וגם תצלם פוסטר קבוצתי חדש לעונה הנוכחית. קרטלו מחליף את דיאן קלהאר שעזב לטורקיה ומצטרף לשחקני הרכש: עלי חטיב, דיאן צ'ראן ועוביידה חטאב שהגיעו בינואר.

בקבוצה דנו היום בצהריים בשאלה האם לצרף עוד זר לקבוצה, זאת בעקבות ההחלטת התאחדות לכדורגל להכיר בקאלה דרשלר כישראלי. לאור המצב בטבלה והעובדה כי בנין רוצה ליצור בקבוצה תחרות בריאה על הרכב, ייתכן שחיפה תחפש זר נוסף, אך אם לא יהיה מועמד רציני שיכול לשדרג את הקבוצה, סביר להניח שהאדומים מהכרמל יוותרו בשלב זה על רכש חדש, אך כאמור העניינים עדיין בדיונים ועד מחר חיפה תוכל להחתים זר נוסף.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully