וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אורי כהן יושאל עד תום העונה

1.2.2012 / 11:41

מכבי תל אביב אישרה למגן לעבור והוא יחליף את אנטבי עליו אמר שחקן: "נטש ספינה טובעת". מגלן וג'ורג' כנראה לא יגיעו

אחרי העזיבה של יגאל אנטבי, בפתח תקוה אישרו אתמול את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה הם מעוניינים במגנים אורי כהן ואלירן ג'ורג' ובחלוץ עירוני בת ים, מגלן אוואלה, אך כרגע נראה כי רק כהן יגיע לקבוצה. אוואלה שהיה קרוב לסיכום הודיע שלא יגיע לאימון הבוקר והוא שוקל לעזוב לקבוצה אחרת מחוץ לישראל, כנראה בוייטנאם. בפתח תקוה עדיין עושים מאמצים להחתימו. על ג'ורג' ויתרו במועדון בשל העובדה שלורן בן ארי ואייל שן תופסים את עמדת המגן הימני.

כהן (20) רשם העונה שלוש הופעות ליגה במכבי תל אביב, מהם שתיים בהרכב. במועדון אישרו אתמול גם את מועמדותו של משה בן לולו (שבעה שערים בכל המסגרות העונה באשדוד, מהם שלושה בליגה) המחזיק בהצעות נוספות מועמד, אך לא ברור האם יסכים להגיע.

"אנטבי נטש את הספינה כשהיא טובעת. אחרי שהתאחדנו, היה ברור לכולם שאף אחד לא יעזוב את הקבוצה בשום מחיר. הכי קל לקום וללכת. בסוף העונה שעברה חשבו לשחרר אותו, אבל מתוך כבוד והערכה הוא נשאר. כנראה שהוא לא רצה להשאיר כתם בקריירה שלו". אמרו אתמול שחקנים בקבוצה בנוגע לעזיבת המגן. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה סבורים כי הוא יעזור מאוד להפועל תל אביב. "למרות הגיל, הוא אחד המגנים הכי טובים שנשארו העונה. סביר להניח שהוא יפרוש בקרוב".

שני שחקנים נוספים שיעזבו בוודאות בתום העונה הם אוסטין אג'ידה ופביאן סטולר, שלא מעוניינים להישאר בכל מקרה. האחרון עשוי לעזוב עד מחר אם תגיע עבורו הצעה של 250 אלף שקל. מכבי פתח תקוה הייתה מוכנה אתמול להגדיל עוד מעט את ההצעה על השוויצרי (140 אלף), אבל בהפועל מסרבים בינתיים.

הדיון בעניינה של הקבוצה בבית המשפט העליון יתקיים ב-28 במרץ, אבל גורמים במערכת המשפט טוענים כי החגיגות של המועדון מוקדמות מדי. "דיון דחוף תלוי בנסיבות", הסביר גורם משפטי, "האישור של בית המשפט העליון לא נובע מחוסר הסכמה עם בית המשפט המחוזי, אלא עם העובדה שהליגה נגמרת בקרוב ולא ניתן לקיים דיון בעונה הבאה. זאת בקשה לגיטימית, שבתקשורת הספורט מזה עניין כאילו דיון דחוף משמעו הפיכת החלטת בית המשפט המחוזי. קשה להאמין שהנקודות יוחזרו למועדון".

הפועל פתח תקוה פנתה לאורי כהן ואלירן ג'ורג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully