וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פלאח יבקש לעזוב לאירופה בתום העונה

1.2.2012 / 9:03

סוכנו הציע את השחקן לויסלה, בסביבתו מאשרים: "הכוונה היא לצאת בקיץ לקבוצה גדולה". המועדון: "לא ויסלה ולא קורקבן"

הבלם סארי פלאח מתכוון לבקש לעזוב את מכבי חיפה לקראת תום העונה במטרה לעבור לאירופה. השחקן נמצא תחת מעקב מתמשך של ויסלה קרקוב ודורטמונד ומספר קבוצות נוספות שעשויה לנסות ולצרפו בקיץ. בסביבתו של השחקן אישרו את הידיעה והזכירו כי נציגי ויסלה כבר הגיעו לעקוב אחריו בניצחון 1:4 על בית"ר ירושלים בחודש נובמבר. המאמן אלישע לוי אמר אתמול: "סארי צריך להיות מרוצה שהוא במכבי חיפה ולא לדבר דרך התקשורת. אני לא שמעתי שהוא ביקש לעזוב, זה לא הגיע אלי. אני אומר שסארי צריך להיות מרוצה שהוא במועדון כמו שלנו ולברך על כל דקה".

על פי דיווחים שהיו לאחרונה בתקשורת הפולנית, השחקן הוצע גם לגנק הבלגית. סוכנו, דודו דהאן, אמר: "כל שחקן טוב הוא לא זול, אני חושב שמחירו יהיה דומה לזה של מליקסון". השחקן בן ה-20, שאיבד את מקומו בהרכב לאחרונה, בין היתר בשל צירופו של אדין צוצאליץ', לא מרוצה ממעמדו בחיפה.

כזכור, אתמול דהאן הודעה בעניין הבלם, בה כתב: "למכבי חיפה היו ארבעה בלמים בסגל ועם צירוף צוצאליץ' ישנם חמישה כאלה. המרחק בינה לבין אליפות הוא כמו המרחק בין ישראל לירח, חיפה היא הקבוצה היחידה בארץ שמשחקת עם שני בלמים זרים. כנראה שהם לא מחזיקים מסארי וזה גם בסדר. סארי בשלב שהוא לא יכול לשבת על הספסל כששאר חבריו לנבחרת הצעירה משחקים. עדיף לכולם להיפרד ויפה שעה אחת קודם. אני מקווה שחיפה לא תערים קשיים".

לאחר פרסום הידיעה ביקשו ממכבי חיפה להגיב ומסרו: "לא ויסלה ולא קורקבן. הסוכן רק מזיק לפלאח".

הקשר תמיר כהן אמר אתמול לחבריו בעקבות הפציעה שתשבית אותו למשך כחודשיים: "לא ברור כמה זמן איעדר, בעוד שלושה שבועות נראה אם השבר התאחה או לא, ואז נדע אם אני זקוק לניתוח. זה כואב, אני מקווה שהעונה לא נגמרה מבחינתי ושהכל בסדר".

בחיפה לא היו מרוצים אתמול מהחלוץ הקרואטי דניאל צסארץ, שהפגין יכולת חלשה מול פרטיזן (3:0) ובעיקר מהעובדה שלא היה אגרסיבי מספיק, כפי שאלישע לוי מצפה מחלוץ בסגנון שלו. "הוא צריך להתאקלם תוך זמן קצר כי העונה לקראת סיומה, וזה לא פשוט", אמרו בקבוצה. "דבאלשיווילי הרשים כבר באימון הראשון, הוא שחקן עם הרבה יותר עוצמה ופיזיות. לצסארץ יש פחות נוכחות על המגרש, אבל יש לו גם יתרונות שאין לשחקנים אחרים".

בהתאחדות לכדורגל העריכו אתמול שעידן ורד יורחק היום למשחק אחד בפועל ושני משחקים על תנאי, בעקבות אירוע היריקה על מוטי מלכה מהפועל באר שבע. גם אם ורד לא יורחק ממשחק בפועל, סעיף ההרחקה על תנאי יגדל כנראה לשלושה משחקים. ההערכה הזאת, כזכור, מגיעה על רקע שיחות עם גורם בבית הדין, שטען הבוקר כי תקדימי טל בן חיים (מכבי פתח תקוה, יריקה לעבר אוהד) ועומר דמארי (הפועל תל אביב, תנועה מגונה לקהל), "ישחקו תפקיד חשוב בהחלטה", כהגדרתו. בלי קשר, בתקופה הקרובה חיפה מתכוונת לתת הזדמנויות לקשר ערן רוזנבוים.

מכבי חיפה הובסה על ידי פרטיזן בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully