וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יגאל אנטבי חוזר

האדומים יעבירו 80 אלף שקל להפועל פתח תקוה עבור המגן השמאלי בן ה-37, שישוב לקבוצה בה שיחק בין 1999 ו-2009

שנתיים וחצי אחרי שעזב אותה, יגאל אנטבי נמצא בדרכו חזרה להפועל תל אביב. הערב (שלישי) הגיעו הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב לסיכום על מעבר של המגן השמאלי בן ה-37 לאדומים, כשהקבוצה ממלאבס תקבל עבורו 80 אלף שקל, כשבנוסף הקשר הצעיר ארתור אטצזיאנוב הושאל אליה עד סיום העונה. אנטבי עדיין לא סיכם את תנאיו במתחם חודורוב והוא יישב עם הקבוצה מחר, אך בגזרה הזו לא צפויים קשיים והשחקן אמור לחתום על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

אנטבי שהחל את הקריירה במכבי הרצליה ושיחק גם בהכח רמת גן ובסקציה נס ציונה באמצע העשור הקודם, הגיע להפועל תל אביב בקיץ 1999 ושיחק במדיה 10 שנים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל בעונת 1999/2000 והיה שותף מלא למסע האירופאי שהסתיים ברבע גמר גביע אופ"א כעבור שנתיים. בהמשך גם זכה עם הקבוצה בשני גביעים רצופים בשנים 2006 ו-2007. המגן הוותיק שוחרר מהפועל תל אביב בקיץ 2009 אחרי הגעתו של דדי בן דיין, שיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ובקיץ האחרון חתם בהפועל פתח תקוה. בחודשים האחרונים הוא הפתיע לטובה בכושרו הטוב, מה שגרם להפועל תל אביב להתעניין בו ברצינות.

המגן השמאלי יפגוש כמה פנים מוכרות בקבוצתו החדשה-ישנה, ביניהן עוזר המאמן שביט אלימלך והבלם וואליד באדיר איתם הוא שיתף פעולה בחוליית ההגנה בעבר. אנטבי הוא שחקן הרכש השני של מחזיקת הגביע בחלון ההעברות הנוכחי. קדם לו הבלם הסלובני מרקו שולר, שחתם מוקדם יותר החודש. לעומת זאת, את הקבוצה עזב הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה וכעת גם ארתור אטצזיאנוב, שכאמור יושאל לפתח תקוה כחלק מעסקת אנטבי.

טוטו תמוז נשאר בהפועל תל אביב עד תום העונה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully