וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: מה מספרים המספרים?

31.1.2012 / 22:30

ממשיכים להתכונן לריקוד הגדול, והפעם: מה אנחנו יכולים ללמוד מהמספרים שסביב המשחק ואיזה נתון כדאי לשלוף ברגע הנכון?

מספרים יכולים לספר הרבה מאוד סיפורים מעניינים, כאלה שאנחנו לא בהכרח זוכרים או שמים לב אליהם בשגרה. חלק מחווית הסופרבול היא האפשרות להגיע אליו בהמון דרכים ולגעת בשלל נושאים עד לשריקת הפתיחה. אז הנה כמה מספרים נחמדים, בתקווה שהם יעזרו לכם להעביר עוד כמה דקות עד לשריקת הפתיחה ואולי אפילו תוכלו לשלוף אותם ברגע מפתיע במהלך המשחק, איפשהו בין ההמבורגר השני, הצ'ייסר הרביעי או הבירה השביעית. מספרים, מספרים.

0- מעולם בתולדות הסופרבול לא הוחזר פאנט לטאצ'דאון

1- סופרבול ראשון בהיסטוריה שנערך באינדיאנפוליס (הרביעי אי פעם שנערך בעיר "קרה")

4- תחנות שונות שישדרו את הסופרבול לצופים בישראל (METV, FOX, ESPN וספורט 5)

5- הופעות יש לג'איינטס בסופרבול (שלוש אליפויות)

6- מייק לודיש, שחקן הקו של בפאלו ודנבר בשנות ה-90, הוא שיאן ההופעות בסופרבול עם שש כאלה ב-11 עונות בלבד

7- הופעות יש לפטריוטס בסופרבול (שלוש אליפויות)

12- הפער בין כמות הנקודות בממוצע למשחק שהרשתה הגנת הג'איינטס במהלך העונה הסדירה (25) לכמות הנקודות הממוצעת שהיא מרשה בפלייאוף (13)

24- שחקנים מבין ה-106 שמרכיבים את סגלי הקבוצות כבר זכו בטבעת אחת בעברם. 18 מהם מגיעים מניו יורק, רק שישה מניו אינגלנד, אבל לארבעה מהם יש יותר מטבעת אחת, בניגוד לאף אחד מהג'איינטס.

28- קבוצות שונות הופיעו בעבר לפחות בסופרבול אחד. ל-18 מהן יש גם אליפות בכיס

32.2- מספר הנקודות בממוצע של ניו אינגלנד השנה ב-18 משחקים, כולל הפלייאוף. בהפסד לג'איינטס בעונה הסדירה המספר צנח ל-20 בלבד.

48- ג'רי רייס האגדי הוא שיאן הנקודות בסופרבולים בכל הזמנים. את הניקוד שלו הוא השיג בשמונה טאצ'דאונים, מה שמציב אותו כשיאן גם בתחום הזה.

85- ג'ייק דלהום, הוא ולא אחר, חתום על המסירה הארוכה בתולדות הסופרבול, 85 יארד לטאצ'דאון של מוחסין מוחמד בסופרבול 38. הקורבן- הפטריוטס.

100- לטום בריידי יש בדיוק 100 השלמות בארבעת הסופרבולים בהם השתתף עד היום. את המספר הזה הוא השיג ב-155 ניסיונות מסירה וחסרים לו 156 יארדים כדי להפוך למלך היארדים של הסופרבולים בכל הזמנים, על חשבון קורט וורנר. לאיליי מאנינג היו 19 השלמות מ-34 ניסיונות בסופרבול היחידי בו השתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully