וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חלוץ וקשר זרים צפויים לחתום בקבוצה

31.1.2012 / 21:18

עטר התרשם מאיבן צ'וסיץ' וסרגיי אלכסייב, ובלדב החל במו"מ עימם כדי להחתימם עד תום העונה במקום קפוארלה וטרטיאק

במכבי נתניה דיברו תקופה ארוכה על הרצון להתחזק במועד ההעברות וממש לקראת תום התקופה הקבוצה קרובה להחתמת בלם וחלוץ. עטר מודע כבר תקופה לבעיות במרכז ההגנה ועל אף הרצון הראשוני להתחזק בשחקני התקפה, כמות השערים הגדולה שספגה הקבוצה גרמה למאמן לבחון מספר שחקני הגנה. הקשר הקרואטי איבן צ'וסיץ' הרשים את המאמן שחושב שהוא יכול לעזור ולשדרג את הגנת הקבוצה.

בהתקפה עטר חיפש מחליף לסרגיי טרטיאק, שעזב לאוקראינה עקב בעיות אישיות ומי שאמור להחליפו את סרגיי אלכסייב. למעשה עטר רצה בתחילה לצרף שחקן בנוסף לאלכסייב, אך המצב הכלכלי והעובדה כי אין יותר מדי מציאות בשוק גרמו למאמן ללכת רק על שחקן התקפה אחד במקומו של טרטיאק ואם לא יהיו בעיות של הרגע האחרון הוא יחתום מחר יחד עם צ'וסיץ'. השניים יחליפו את מריאנו קפוארלה, שקיבל את מחצית משכרו עד לתום העונה וכאמור סרגיי טרטיאק שביקש לעזוב עקב בעיות אישיות.

כאמור, קובי בלדב מעוניים לנסות ולהחתימם עד מחר במטרה להעבירם בבקרת התקציבים. בנתניה מקווים כי לא יתגלו בעיות במו"מ ולסגור עם השניים כמה שיותר מהר. בנתניה אמרו על השניים: "אין לנו יותר מדי יכולות לחפש שחקנים משמעותיים וצריך גם להמר על כאלה שיכולים להתפתח עם המועדון ולתרום לנו. במצב הכלכלי של המועדון כיום זאת הדרך שלנו וזה לא ישתנה".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully