וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נדחתה העתירה של קבוצת ג'אבל מוקאבר

הקבוצה הפלסטינית ביקשה להוציא צו מניעה כנגד העברתו של עלי חטיב לאדומים, המחוזי דחה אותה. "מבחינתו הפרשה תמה"

פרשת עלי חטיב והתלונות של קבוצתו הקודמת ג'אבל מוקאבר על מעברו של השחקן להפועל חיפה הגיע הבוקר (שלישי) ככל הנראה לסיומה. בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את עתירת הקבוצה מהליגה הפלסטינית לצו מניעה להעברה. כזכור לפני כמה ימים טענו בג'אבל מוקאבר כי לקשר, המשחק בנבחרת פלסטין, חוזה לארבע שנים נוספות במועדון ואסור היה לו לעזוב.

בחיפה טענו מנגד כי חטיב הוא שחקן חופשי, כשהבעיה המקורית נוצרה בשל רישומו. חטיב, ערבי- ישראלי ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של הפועל חיפה, רשום בהתאחדות הישראלית ולכן האדומים לא ביקשו שחרור בינלאומי עבור העברתו.

היום כאמור, דחה בית המשפט את עתירת הקבוצה הפלסטינית והשופטת הבהירה לאנשי ג'אבל מוקאבר כי הם פעלו בניגוד לתקנון כשצירפו את השחקן לשורותיהם. השופטת גם ביקשה מההתאחדות לכדורגל לוותר לג'אבל מוקאבר ולא להתלונן כנגדה במוסדות פיפ"א, בטענה שזה יפגע בקבוצה הפלסטינית. בחיפה אמרו לאחר הדיון: "עלי חטיב שחקן של הפועל חיפה ומבחינתנו הפרשה תמה". את המועדון ייצג עו"ד עידן גולדנברג.

בתוך כך, קיבלה הקבוצה עוד חדשות טובות היום, כשההתאחדות לכדורגל החליטה להכיר בקאלה דרשלר כשחקן ישראלי. משמעות ההחלטה היא שהאדומי יוכלו לצרף כעת עוד שחקן זר לסגל במידה וירצו בכך.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully