וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סטיבן מאנו צפוי לנחות ברביעי כדי לחתום

31.1.2012 / 17:05

החלוץ הגנאי סיכם לעונה עם אופציה, בכפוף לבדיקות. ואדים גונשצ'יק מהליגה השנייה באוקראינה יגיע להתרשמות בקבוצה

החלוץ הגנאי של קבוצת קוטוקו סטיבן מאנו (25), היה אמור לנחות הבוקר (שלישי) בישראל ולהצטרף למכבי פתח תקוה, אך עיכוב בנמל התעופה בגאנה מנע את הגעתו לאיסטנבול והוא צפוי להגיע מחר לישראל. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, הלוזונים פנו אתמול לסוכנו של השחקן. מאוחר יותר אישרו כי הושג סיכום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לאחר שהטיסה התעכבה הבוקר, במועדון שריינו למאנו טיסה למחר בצהריים, ואמרו כי במידה ואכן יגיע בזמן, הוא יחתום על חוזה בכפוף לבדיקות רפואיות. המאמן משה סיני הבהיר להנהלה כי הוא מעוניין להתרשם מהחלוץ באימון אחד בלבד, לפני שתתקבל החלטה סופית לגביו.

הקשר נס זמיר נחת הלילה בישראל ויצטרף למתן אוחיון, שהבדיקות הרפואיות שלו במועדון היו תקינות. ביממה האחרונה ניסו הלוזונים לבדוק אפשרות לצרף את ערן לוי, ושיחה אף התקיימה בעניין עם סוכנו, משה הר אדיר. לוי מעדיף להצטרף לבית"ר ירושלים, אבל במידה וזה לא יקרה, תיבדק שוב האפשרות לצרפו.

שחקני הקבוצה מקווים לקבל היום את משכורות חודש דצמבר, שעדיין לא חולקו מהתאריך האחרון בו אמורה ההנהלה להגיש אותם, ה-15 בינואר. הפעם החליטו השחקנים לנהוג באיפוק ולא לפנות להנהלה כדי לזרז את התהליך, בידיעה שמהלך כזה עשוי רק לעכב את חלוקת המשכורות.

הקבוצה הגדילה אמש את ההצעה לרכישת פביאן סטולר ל-140 אלף שקל, אך אצל היריבה העירונית דורשים 250 אלף. אם פתח תקוה תגדיל שוב את ההצעה, ל-200 אלף, ייתכן שהשחקן ישוחרר.

הקשר האוקראיני ואדים גונשצ'יק, שמשחק בקבוצת ארסנל בילה צרקבה מהליגה השנייה באוקראינה, הוצע היום למכבי פתח תקוה ויגיע להתרשמות בקבוצה. השחקן צפוי להגיע לאימון הערב של הקבוצה ולשוחח עם המאמן משה סיני.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully