וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ההערכה היא שעידן ורד יורחק ממשחק בפועל

31.1.2012 / 10:29

גורם בבית הדין: "תקדימי בן חיים ודמארי ישחקו תפקיד חשוב בהחלטה". הפועל ת"א התעניינה בסארי פלאח, בחיפה סירבו

בהתאחדות לכדורגל מעריכים היום (שלישי) כי שחקן מכבי חיפה עידן ורד צפוי להיות מורחק ממשחק אחד בפועל ושניים נוספים על תנאי, זאת בעקבות אירוע היריקה על מוטי מלכה מהפועל באר שבע במשחק בין הקבוצות ביום שבת החולף. במידה והשחקן לא יורחק ממשחק בפועל, סעיף ההרחקה על תנאי יגדל כנראה לשלושה משחקים.

ההערכה הזאת מגיעה על רקע שיחות עם גורם בבית הדין, שטען הבוקר כי תקדימי טל בן חיים (שחקן מכבי פתח תקוה, שירק לעבר אוהד) ועומר דמארי (שחקן הפועל תל אביב, שביצע תנועה מגונה לקהל) "ישחקו תפקיד חשוב בהחלטה", כהגדרתו. כפי שפורסם אמש, במועדון מתכוונים לטעון כי ורד התנצל בפני מלכה וכבר נקנס ב-5,000 דולר על ידי נשיא המועדון, יעקב שחר. "זה עונש ראוי לשחקן, בהתחשב בכך שלא עבר קודם עבירות משמעת מהסוג הזה", אמרו במועדון.

חיפה קיבלה היום את השחרור הבינלאומי של החלוץ הקרואטי החדש שלה, דניאל צסארץ. ההתאחדות היוונית העבירה אותו הבוקר למשרדי המועדון, והוא הפך רשמית לשחקן הקבוצה. היום, במשחק אימון מול פרטיזן בלגרד של אברם גרנט, ינסה השחקן להוכיח שיכולת הכיבוש שלו טובה יותר מהמאזן שלו בעונה וחצי בהם שיחק באריס סלוניקי – ארבעה שערים בלבד. לגבי החלוץ תומר סוויסה, במועדון טענו אמש כי ככל הנראה הוא לא יגיע לקבוצה.

החלוץ ויאם עמאשה לא ישתתף היום במשחק האימון. הצוות הרפואי עדיין לא קיבל החלטה כיצד לנהוג בנוגע לפציעה שלו ולכן הוא נמנע בינתיים מלחזור לאימוני ריצה. עמאשה לא ייכלל גם בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון. הבלם איציק כהן אמור לחזור היום למגרשים אחרי הפציעה בידו וליטול חלק במשחק, כשגם סארי פלאח ותמיר כהן, שלא קיבלו קרדיט במחזורים האחרונים, יחזרו לשחק. סיידו יאיא ויניב קטן, שלא התאמנו אתמול משום שסבלו מעומס, כשירים למשחק.

ממכבי חיפה נמסר כי סוכנו של סארי פלאח, דודו דהאן, הציע את השחקן להפועל תל אביב, אך בחיפה הטילו וטו על המהלך והבהירו שהשחקן לא משוחרר. בהודעה שפרסם דהאן הבוקר נמסר: "למכבי חיפה היו ארבעה בלמים בסגל ועם צירוף צוצאליץ' ישנם חמישה כאלה. המרחק בינה לבין אליפות הוא כמו המרחק בין ישראל לירח, חיפה היא הקבוצה היחידה בארץ שמשחקת עם שני בלמים זרים. כנראה שהם לא מחזיקים מסארי וזה גם בסדר. סארי בשלב שהוא לא יכול לשבת על הספסל כששאר חבריו לנבחרת הצעירה משחקים. עדיף לכולם להיפרד ויפה שעה אחת קודם. אני מקווה שחיפה לא תערים קשיים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully