וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל ופרוספר אזגי התעמתו והתפייסו

30.1.2012 / 14:04

השניים נפגשו לבוררות בנוגע לכספים שהשחקן טוען שחייבים לו. גזל טוען שאזגי זרק עליו כוס וקילל, אחר כך הגיעה הסולחה

פרוספר אזגי לא יורד מהכותרות. כדורגלן עירוני קרית שמונה רביד גזל שקל להגיש בתחנת דיזנגוף תלונה נגד אזגי בגין תקיפה ואיומים. זאת לאחר שלטענתו אזגי זרק עליו כוס, קילל אותו ואיים לפגוע בו במהלך דיון אצל בורר ההתאחדות לכדורגל בנוגע לכספים שחייב לו אזגי מהתקופה ששיחק באשקלון בשנה שעברה.

אזגי, באמצעות עורך דינו ברק טלאור, טוען מנגד כי גזל הוא זה שזרק את הכוס ואף קילל ואיים על הבעלים של אשקלון. אזגי טוען כי גזל איבד שליטה במהלך הדיון והוא זה שנפגע ונזרקה עליו כוס קפה. עורך דינו ברק טלאור אמר: "מרשי יפעל בכל האמצעים לפי החוק כדי למצות את ההליכים עם מר רביד גזל עד תום. באנו במטרות של לסיים דברים ונתקלנו בהתנהגות אלימה ועוינת מצד גזל".

בסופו של דבר, נערכה סולחה בין השניים שכללה התנצלות הדדית. ההדורים יושרו ולפיכך אזגי וגזל ויתרו על התלונה במשטרה.

אזגי אמר לאחר הדיון: "אני לא מבין את ההתנהגות הזאת, ככה הוא היה נראה גם כששיחק באשקלון. באנו לדיון תרבותי אצל הבורר וככה הוא מתנהג? בושה וחרפה". גזל אמר: "הכסף זה לא העניין החשוב. יש פה התנהגות שאני לא מתכוון לעבור עליה לסדר היום".

סרג' איילי, שהיה נוכח באירוע כאשר לטענתו גם לו חייבת אשקלון כספים אמר: "ככה הייתה נראית אשקלון בכל השנה שעברה. בושה וחרפה שגם אנשים לא מקבלים את הכספים שלהם וגם הם צריכים להתמודד עם ההתנהגות הזאת. אנשים רוצים כסף שעבדו בשבילו ובסוף מקללים אותם ומאיימים עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully