וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי: "זו חוויה שאתה לא יודע מתי תחזור"

30.1.2012 / 20:49

הקוורטרבק של הפטריוטס נרגש לקראת הסופרבול: "בוטח בקו שלי, אצטרך למסור מהר, המטרה גדולה מהיחיד אצלנו"

סופרבול 46 ממש מעבר לפינה ונותרו עוד קצת יותר משישה ימים עד לשריקת הפתיחה. אלופת ה-AFC ניו אינגלנד פטריוטס האיצה את הכנותיה והגיעה במהלך הלילה החולף לאינדיאנפוליס, שם ייערך המשחק, לאחר שנפרדה מאוהדיה בטקס גדול שנערך באצטדיון בפוקסבורו, לעיני 25 אלף אנשים.

הקוורטרבק של הפטריוטס טום בריידי, ירשום ביום ראשון הופעת סופרבול חמישית בקריירה וינסה להניח טבעת רביעית על אצבעו. בתור אחד השחקנים הותיקים בקבוצה וכמובן הכוכב הבלתי מעורער שלה, הוא היה גם הראשון שהתייצב למסיבת העיתונאים ודיבר עם הכתבים: "הכל בסופו של דבר תלוי בהכנה ואז בביצוע שלה. צריך לשחק עם ביטחון, התאמנו טוב השבוע וחיפשנו את החולשות של הגנת הג'איינטס. הם השתנו מאז המשחק הקודם בינינו והם משחקים יותר טוב מכל קבוצה שפגשנו השנה. הם יודעים להגיע לקוורטרבק, הכוח שלהם הוא בקו עם ג'סטין טאק ואוסי יומניורה. שיחקתי נגדם כבר הרבה פעמים ועכשיו יש להם גם את ג'ייסון פייר פול וכריס קנטי, נדמה שלא משנה מי הם ישימו שם, הוא יוכל להגיע לקוורטרבק, אצטרך לשחרר את הכדור מהר, כי אני לא יכול לברוח מהם. אני צריך למצוא אחד מהשחקנים המוכשרים שלי והם כבר יעשו משהו טוב, כמו שהם עשו כל השנה. אני בוטח בקו שלי, הם חבורה מנוסה. אין מישהו שאני אוהב יותר לצידי מאשר את מאט לייט", אמר בריידי.

הקוורטרבק נשאל כמובן על העובדה שהוא שוב פוגש את הג'איינטס בסופרבול, אחרי אותו משחק זכור מפברואר 2008, בו קטעה ניו יורק לניו אינגלנד את העונה המושלמת וזכתה באליפות. בריידי העדיף לחמוק ולענות תשובה כללית יותר: "כל משחק הוא מיוחד ומאוד קשה לנצח משחק ב-NFL. התחרות קשה ואנחנו ברי מזל להיות כאן. הצלחנו להתגבר על כמה דברים, כמה נפילות במהלך העונה. גם אנחנו וגם הג'איינטס הרווחנו את ההגעה לסופרבול ביושר, ככה שיהיה משחק נהדר. כולנו כבר מאוד רוצים שמהמשחק ייצא לדרך. נחמד להיות פה, אבל צריך לעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הזה".

בהמשך נשאל בריידי גם על העובדה שהמשחק ייערך דווקא בביתה של היריבה הגדולה ביותר שלו בעונותיו בליגה, אינדיאנפוליס קולטס. הוא העדיף להתעסק בצדדים החיוביים של העניין: "בדרך עברנו ליד האצטדיון וראיתי את התמונה של דוויט פריני שתלויה שם. להגיע לכאן ולא לשחק נגדו זו בהחלט הקלה עבורי, הוא הטיל עליי אימה הרבה זמן והשבוע אלו יהיו חבר'ה אחרים. לא משנה איפה משחקים. עוד לא יצא לי להיות במגרש החדש של הקולטס ואני בטוח שהוא נחמד. אני רק מקווה שהגג יהיה סגור כל השבוע. הסופרבול הוא חוויה, שיש לי מזל לחוות בפעם החמישית. ניסיתי להסביר את זה לצעירים, כי אתה לא יודע מתי תחזור למעמד הזה".

"אם מישהו יכול לחזור משנה בחוץ, זה בטוח פייטון"

זכייה רביעית של בריידי תשווה אותו לאליל נעוריו ג'ו מונטנה, שזכה עם סן פרנסיסקו, המקום בו נולד בריידי, בארבע אליפויות בשנות ה-80': "האמת היא שלא הקדשתי מחשבה לשיאים כלשהם", אמר בריידי, "רק למשחק ולאתגרים שהג'איינטס יעמידו בפנינו. הייתי אוהד של הניינרס כשגדלתי, אז מונטנה וגם סטיב יאנג היו השחקנים האהובים עליי. הייתי הולך לראות אותם הרבה ונחמד לחשוב שיש ילדים ביציע, שיהיו להם זיכרונות מיוחדים מלראות אותנו משחקים".

"אני בהחלט מעריך את הרגע, אחרי שהחמצתי עונה שלמה בגלל פציעה. דיברתי עם פייטון מאנינג כמה פעמים ואני יודע כמה הוא מתוסכל שהוא החמיץ את העונה הזו, אבל אם מישהו יכול לחזור, זה בטוח הוא", הוסיף בריידי, שהתפנה לעסוק גם ביחסים עם מאמנו ביל בליצ'יק, "אני חושב שאת הבדיחות שהוא מספר בחדר ההלבשה שמעתי כבר 20 פעם. הוא מאוד עקבי ודורש שתמיד נשחק הכי טוב. הוא מאמן אותי היום כמו שאימן אותי ביום שהגעתי לקבוצה. אין אצלנו הפרדה בין שחקנים, אנחנו מצפים מהרוקים לשחק כמו הותיקים. זה לא מקום מתאים לכל אחד לשחק בו ואנחנו מחויבים למטרה שהיא יותר גדולה מכל אחד מאיתנו בנפרד. בגלל זה אני יושב כאן היום".

לסיום נשאל בריידי על כשירותו של רוב גרונקובסקי שסוחב פציעה וכיצד הדבר ישפיע על המשחק: "רוב וארון הרננדז הם חלק ענק מההתקפה שלנו והם משחקים כמעט בכל מהלך. למרות שהם נחשבים לטייט אנדים, הם עושים דברים בצורה שונה. אני בהחלט מקווה שרוב יוכל לשחק, נראה מה יהיה מצבו ואנחנו מתכוננים גם למקרה שהוא לא יוכל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully