וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התלבטות לגבי דרך הטיפול בעמאשה

30.1.2012 / 12:53

המשמעות: החלוץ לא יכול לחזור בינתיים גם לאימוני ריצה. לוי לשחקנים: "אנחנו בקו עליה, שמרו על זה". יאיא וקטן לא התאמנו

הצוות הרפואי של מכבי חיפה עדיין לא קיבל החלטה כיצד לנהוג בנוגע לפציעה של חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה, שבינתיים נמנע מלערוך אימונים מלאים ועובד בחדר הכושר. על פי המצב כרגע, עמאשה אמור להתחיל אימוני ריצה בלבד רק בעוד מספר ימים ובכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק בקריית שמונה. החלוץ לא זקוק לניתוח, אבל ייתכן שיהיה זקוק להמשך טיפול תרופתי: זריקה נוספת וכדורים.

לעומתו, הבלם איציק כהן כבר חזר לפעילות סדירה וכשיר לשחק. כהן אמור לקבל דקות ראשונות מאז נפצע, במשחק האימון מחר נגד פרטיזן בלגרד (15:00, כפר גלים).

בחיפה ימשיכו בינתיים להריץ את החלוצים הצעירים של המועדון, אלון תורג'מן ושובל גוזלן, שהיו שותפים לניצחון על באר שבע. החלוץ תומר סוויסה הוצע למועדון, אך לא ברור האם אלישע לוי ירצה לצרפו לאור העומס בחלק ההתקפי, שכולל את חן עזריאל, מוחמד גדיר, תורג'מן, גוזלן וחלוץ הרכש החדש, דניאל צסארץ. באימון היום לא נטלו חלק גם הקשר סיידו יאיא יניב קטן, אך לא מדובר בפציעות רציניות.

במועדון ממתינים להחלטה של בית הדין המשמעתי בנוגע לעידן ורד. הקשר יעמוד ביום רביעי לדין בגין סעיף פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות והתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. במועדון מתכוונים להסביר לדיינים כי השחקן התנצל בפני הקשר מוטי מלכה וכי הוא נקנס ב-5,000 דולר על ידי נשיא המועדון, יעקב שחר. "זה עונש ראוי לשחקן, בהתחשב בכך שלא עבר קודם עבירות משמעת מהסוג הזה", אמרו בחיפה. ללא קשר, בהתאחדות לכדורגל יזמנו את רביעיית השופטים שניהלה את המשחק לדיון במסגרת הוועדה המקצועית של האיגוד, שתתכנס ביום שני הבא.

כזכור, אתמול כינס המאמן אלישע לוי אסיפת שחקנים בעקבות הניצחון על באר שבע, בה אמר לאלון תורג'מן: "מילא, אם סיידו יאיא או טאלב טואטחה היו עושים גול, אז הייתי מבין למה הם מורידים חולצה. אבל כשחלוץ כמוך מבקיע שער? בשביל מה אתה צריך את זה?". לשחקנים אמר המאמן: "זה היה ניצחון חשוב, אנחנו בקו עלייה בתקופה האחרונה וצריך לשמור על זה בעבודה קשה באימונים. אחרי ניצחונות האווירה טובה יותר. התרופה הכי טובה למצב שלנו זה ניצחונות". מחר תארח הקבוצה את פרטיזן בלגרד למשחק אימון בכפר גלים. "תמיד נחמד לפגוש שוב את אברם", אמר לוי לקראת המשחק. סוכנו של טואטחה, דדה חדד, אמור להיפגש עם ראשי חיפה כדי לחתום רשמית על ההסכם החדש לחמש שנים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully