וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן שצ'פוביץ': "רוצה לעבור להפועל תל אביב"

30.1.2012 / 11:57

הפועל עכו לא תשחרר את סטפן שצ'פוביץ' ואלירן דנין להפועל תל אביב בלי פיצוי הולם. החלוץ הסרבי: "אשמח אם זה יקרה"

בהפועל עכו ערים להתעניינות ההולכת וגוברת של הפועל תל אביב בשני שחקניה סטפן שצ'פוביץ' ואלירן דנין, אבל כבר הבהירו כי לא ישחררו את השניים ללא פיצוי כספי הולם. החלוץ הסרבי, שהגיע בתחילת העונה לעכו, מודע לכך, וסיפר היום (שני) לוואלה! ספורט: "אני לא יודע כלום לגבי המשא ומתן, והכל פתוח מבחינתי. אני רוצה לעבור, אבל גם אם זה לא ייסגר, אני אשאר בעכו ואתמקד במטרות שלי, שזה אומר לעשות תוצאות טובות ולשחק טוב".

שצ'פוביץ' הבהיר עוד: "אני אשמח אם זה יקרה. הפועל תל אביב היא אחת משלוש הקבוצות הגדולות בארץ, ובאופן טבעי אני אשמח להגיע לשם, אבל כרגע אני מתמקד במשחק הבא מול הפועל ראשון לציון". מי שאמור בכל מקרה לחתום בקבוצה הוא החלוץ הסרבי ניקולה טרוייץ', שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. טרוייץ' בן ה-19 עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, וכבר היום הוא יקיים את אימונו הראשון במועדון. למרות שמאמן הקבוצה אלי כהן דרש כי החלוץ ייבחן, בקבוצה כבר הודיעו כי הוא עתיד לחתום על חוזה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

שחקן נוסף שאמור לחתום על חוזה הוא המגן השמאלי מהראן אבו רייא, שהחל מהשבוע שעבר מתאמן עם עכו ומשתלב מבחינה חברתית. אבו רייא, שלא נמצא בכושר, יחתום על חוזה לשנתיים וחצי במועדון.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully