וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "אם אחד עוזב, כולנו נעזוב"

30.1.2012 / 8:59

שחקני הפועל פ"ת מאיימים: שחרור סטולר או בכיר אחר יוביל לבקשה לפרק את הקבוצה מכל שחקניה הבכירים כבר עכשיו

"אם אחד מאיתנו יעזוב, כולנו עוזבים. הקבוצה הזאת עברה הרבה בקיץ. לא ניתן שיפרקו אותנו, אבל אם המפרקים יחליטו שזה המצב אין טעם לשחרר שחקן אחד, שיתנו לכולם ללכת ויכריזו רשמית על ירידה ללאומית". כך ביקשו להבהיר אמש שחקנים בהפועל פתח תקוה, לאור הפרסום לפיו הפסד להפועל תל אביב עשוי להביא לשחרור שחקן בכיר או שניים מהקבוצה. ללא קשר להחלטה של השחקנים, המפרקים עו"ד עמית פינס וליאור דגן ינסו למכור את הקבוצה עד הקיץ, אז הם עשויים לעזוב. ייתכן מאוד שהשניים יציעו את הקבוצה למכירה בחינם, ולא תמורת הפקדה מינימלית של מיליון וחצי שקל.

בעניין הקודם: כפי שפורסם לאחרונה, במועדון שקלו לאחרונה לנסות ולהיפטר מהחוזים של מספר שחקנים במטרה לשמור תקציב לליגה הלאומית. במועדון אישרו את הידיעה, שקיבלה תוקף בשבוע שעבר, כשהמפרקים שקלו לשחרר שחקנים בכירים, בניהם פביאן סטולר (סיכם במכבי פ"ת והמעבר הוקפא בשל חילוקי דעות בין המועדונים), יניב לוזון, גיא צרפתי, אוסטין אג'ידה (בכל מקרה יימכר עד הקיץ ומחליפו יהיה שניר דורי), דניאל אדו ויגאל אנטבי (ראשון לציון ביקשה את השניים האחרונים), שמחזיקים בחוזים יקרים יחסית.

שחקנים ששמעו על המשא ומתן המתקדם בין סטולר למכבי פתח תקוה ביקשו מהמנכ"ל אפי צפריר לא לפרק את הקבוצה והמעברים הוקפאו, אולם לפני המשחק אמש לא פסלו במועדון כי במקרה של הפסד ישוחרר שחקן בכיר, או יותר. המאמן גילי לנדאו אמר אמש: "המפרקים הבטיחו לי שלא יבצעו שחרור סיטונאי של שחקנים. אלו מילות ברזל מבחינתי". בקבוצה יש מי שטוען שאם חיזוק של שחקן אחד (לנדאו רצה את סרגיי טרטיאק ששוחרר מנתניה), הקבוצה מסוגלת להילחם על הישארות. "אם נצמצם את הפער לשמונה נקודות, בפלייאוף הכל אפשרי", אמר גורם במועדון.

לנדאו עצמו לא נשמע מאוכזב אמש מההפסד ולאחר המשחק עודד את שחקניו. גיא צרפתי זכה למחמאות על יכולתו. למרות המרחק מהקו האדום, 12 נקודות, במועדון אמרו אתמול: "אף מאמן אחד לא היה מוכן לעבוד בתנאים כאלה. בלי רכש, עם קופה ריקה. בלי קיזוז הנקודות, אין ספק שהוא יכל להשאיר את הקבוצה בליגה. המשימה כרגע היא כמעט בלתי אפשרית". לנדאו עצמו אמר למקורביו אתמול: "אשלים את המשימה עד הסוף. התחלתי בפרויקט נהדר, ואין לי כוונה לנטוש אותו באמצע".

צפו בהפועל פתח תקוה מפסידה להפועל תל אביב

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully