וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ה-AFC גבר 41:59 על ה-NFC בפרובול

30.1.2012 / 8:43

ברנדון מרשל ניפץ את שיא הטאצ'דאונים במפגש הראווה בהוואי עם ארבעה, אחד מדהים במיוחד והוביל את ה-AFC לניצחון

סופרבול 46 כבר ממש מעבר לפינה ומה שמסמל את הגעתו טוב מכל בשנים האחרונות הוא משחק הפרובול המסורתי, שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני) בהאווי כמיטב המסורת. אז אחרי שהכוכבים הגדולים של הליגה, אלו שלא ישחקו ביום ראשון הקרוב באינדיאנפוליס, ניצלו את הימים האחרונים כדי לשכוח את טעמה המר של ההדחה מהפלייאוף או אי ההעפלה אליו ולבלות קצת על האי, הם התפנו לשחק. במשחק עצמו, ברנדון מרשל ממיאמי היה הגיבור העיקרי ובעזרת שיא פרובול של ארבעה טאצ'דאונים הוא סידר ניצחון ל-AFC, 41:59 על ה-NFC.

כמו תמיד, הפרובול שוחק באווירה רגועה והתקיים בעיקר כדי למלא את סרטוני ההיילייטס של הליגה ומרשל, שאף נבחר לשחקן המצטיין במשחק, ניצל את העניין וחגג עם טאצ'דאון בכל רבע, כולל אחד מדהים במיוחד ממסירה של הקוורטרבק הצעיר של סינסינטי אנדי דלטון, אותו תפס מרשל כשהוא שוכב על גבו בתוך האנדזון. דלטון החליף במשחק את טום בריידי, שכמובן לא הגיע. את איליי מאנינג אגב החליף קאם ניוטון, כשבשורות ה-AFC משחקים גם פיליפ ריוורס ובן רות'לסברגר ואצל היריבה דרו בריס וארון רוג'רס.

דווקא קבוצת ה-NFC פתחה היטב והובילה 0:14, יתרון שנמחק עד לסיום הרבע הראשון. ברבע הבא, כל קבוצה שמה שני טאצ'דאונים נוספים, כאשר ה-AFC משווים ל-28:28 עם אפס שניות על השעון לסיום המחצית לאחר שריוורס מצא את חברו לקבוצה אנטוניו גייטס ל-27 יארד. הטאצ'דאון המדהים של מרשל ברבע הבא העלה את ה-AFC ליתרון ראשון, אותו הגדילו בפתיחת הרבע המכריע עם שלושה טאצ'דאונים בשש וחצי דקות, האחרון שבהם בהחזרת חטיפה של דריק ג'ונסון מהצ'יפס ל-60 יארד. ניוטון עוד מצא את לארי פיצג'רלד לטאצ'דאון מרשים אחרון והמשחק ננעל עם שיא נקודות לקבוצה בודדת ומקום שני בנקודות המשותפות בהיסטוריית המפגש.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully