וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "אין ספק שאפשר לנצח את ברצלונה בחוץ"

30.1.2012 / 8:02

מכבי ת"א ומאלט מתכוננים לאשדוד (19:15, 5+ לייב). הראש ביורוליג: "מה שלא הספיק ביום חמישי האחרון, יספיק בהמשך"

במשחק שיהווה חזרה גנרלית לקראת המשחק החשוב מול קאנטו ביום חמישי, תארח הערב מכבי תל אביב את מכבי אשדוד (19:15, ערוץ 5+ לייב). אשדוד שחררה את ראמל בראדלי בסוף השבוע ובמקומו הוחתם אתמול הגארד היהודי רובי בוסטיין. במכבי, לעומת זאת, מודאגים ממצבו של סופוקליס שחורציאניטיס, שאינו נמצא בכושר טוב וסובל מפציעות בקרסול וברגל. עם זאת, המאמן דיוויד בלאט החליט כי הסנטר היווני ייקח היום חלק במשחק מול הליגה. שלושת הזרים הנוספים שישחקו הם דמונד מאלט, קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס.

מאלט נשמע דרוך לקראת המפגש: "זה משחק חשוב ולמרות שיש לנו הרבה ניצחונות בליגה הישראלית, למרות שהם איבדו את בראדלי, אנחנו חייבים לכבד את הקבוצה הזאת. אם נעשה את זה ונשחק כמו שצריך, הכל יהיה בסדר".

בניצחונה של מכבי על שירוקי ביום שבת, מכבי הציגה יכולת מגומגמת ומאלט אמר: "היה לנו קשה ומשחק לא קל מולם, אבל זה צפוי כי באופן טבעי כמה בחורים היו טיפה עייפים. הדבר הכי חשוב שכולם התעלו והשגנו ניצחון. בסופו של דבר, הצגנו אופי. מאוד קשה לבוא אחרי הפסד מאכזב ולא נעים כמו שהיה מול ברצלונה ולנצח. זה מה שעשינו מול שירוקי".

הגארד גם התייחס למשחק מול ברצלונה: "החמצנו הרבה מאוד קליעות שהיינו פשוט צריכים לקלוע. לא שיחקנו את ההגנה הרגילה שלנו וזה מה שלמעשה הוביל אותנו להפסד. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי שהקבוצה תנצח. לצערי זה לא הספיק מול ברצלונה, אבל אני בטוח שזה יספיק בהמשך. אנחנו מאוכזבים כי אנחנו שונאים להפסיד בבית ורגילים לנצח. ברצלונה זו קבוצה שאפשר לנצח ואין ספק שנוכל לעשות את זה שם, אבל נחצה את הגשר כאשר נגיע אליו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully