וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טוטו תמוז המריא לצרפת, הבלגן רק התחיל

אין שקט בהפועל תל אביב אחרי הניצחון על הפועל פ"ת: בקבוצה מודאגים מההגנה, מבקרים את המערך של ניצן שירזי ובעיקר חוששים. אלימלך: "בלי טוטו אנחנו בבעיה". ארתור לא יגיע

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם מישהו חושב שהשקט חזר להפועל תל אביב לאחר שני ניצחונות ליגה ברציפות, הוא טועה טעות חמורה. למרות הנקודות החשובות שאגרה אתמול (ראשון) סגנית האלופה בניצחון 2:3 על הפועל פתח תקוה, האדומים רק מחכים שהעונה הנוכחית תסתיים ושעתיד הפועל עם אלי טביב או בלעדיו יתבהר.

"אנחנו לא עובדים על אף אחד עם הניצחונות האלה", אמר שחקן בקבוצה. "היה לנו הרבה מזל במשחק, וההגנה שלנו היא מהגרועות בליגה כרגע. אם ניצן בוחר לעלות עם חמישה קשרים מול האחרונה בטבלה, מה זה אומר?".

טוטו תמוז ממריא לצרפת. קובי אליהו
תחנה חדשה. תמוז/קובי אליהו

גם בצוות המקצועי יודעים כי הבחירה במרקו שולר במקום מריו פצ'לקה מסתמנת עד עתה כטעות גדולה, ולאורך כל המשחק העבירו ניצן שירזי ושביט אלימלך ביקורת על משחק ההגנה של הבלם. אפילו הבלם מור ששון חייך חיוך מתוסכל כשיצא מחדר ההלבשה ונשאל אם שולר הוא תחרות ראויה על המקום בהרכב מולו.

אגב, הצוות המקצועי גם התאכזב מאוד מהקישור האחורי של הקבוצה, שלטענתם הציג יכולת חלשה במיוחד. עם זאת, גם חיוכים קטנים נרשמו בהפועל אתמול, כשהקבוצה הצליחה להשיג נקודות בלי טוטו תמוז, שהמריא לפנות בוקר לצרפת, שם אמור לסיים את המשא ומתן מול מונאקו הצרפתית ולחתום בשירותיה לחמש שנים, כשהחוזה מוערך בכ- 650 אלף יורו נטו לעונה לא כולל בונסים.

אפילו החלוץ מהראן לאלה שחרר חיוך אדיר בסיום המשחק לאחר שכבר את השער הראשון בליגה מאז אותו אחד בקרית אליעזר לפני יותר משנה וחצי. לאלה לא הסכים להתראיין בסיום המשחק אך הסכים להגיד: "אני מקדיש את הגול לאוהדים שתמכו בי כל הזמן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ועדיין: בעיות

אולם למרות תחושת ההקלה בהפועל, בפעם השלישית ברציפות התחמק ניצן שירזי משאלות העיתונאים הקשות על תפקוד הקבוצה בסיום המשחק, ושלח למערכה את עוזרו שביט אלימלך. "מגיע קודם כל להפועל פתח תקוה ולגילי לנדאו שאפו על המשחק הפתוח", החמיא ליריבה אלימלך בתחילת דבריו. "משחק ההגנה שלנו לא תפקד טוב, אבל בתקופה כזו, מילת המפתח הייתה ניצחון. עלינו עם חמישה קשרים בקונוטציה התקפית מאוד, אבל במחצית השנייה, כשעברנו לשחק עם שני חלוצים, זה נראה טוב יותר, אבל ברבע שעה האחרונה הייתי צריך קוצב לב עם כל מה שהולך בקבוצה הזו.

"אני לא חושב שהייתה בעיה במערך, אלא יותר בגישה למשחק", המשיך אלימלך, "הזהרנו את השחקנים, כי פתח תקוה משחקת פתוח ומאוד התקפי, ובגלל זה גם אנחנו הגענו להמון מצבים וכבשנו שלושה שערים, למרות שמבחינה טקטית המשחק לא היה ברמה שציפינו. אבל אנחנו יוצאים מחוזקים".

עוזר המאמן יצא להגנתו של שולר: "היינו עדים להרבה מאוד זרים איכותיים שהגיעו לפה ובהתחלה לא ממש הלך להם ואחר כך היו לאגדות בכדורגל הישראלי. יש הרבה דוגמאות כאלה. אנחנו צריכים לתת לו עוד זמן, כי כרגע חסר תיאום בהגנה. אני יכול להגיד שמדובר בשחקן טוב, שפשוט צריך זמן".

אלימלך התייחס גם לעזיבתו של טוטו ולרכש הצפוי: "כולנו יודעים מה טוטו נתן ומה הוא יכול לתת. קודם כל, אני מאחל בהצלחה שישיג את מה שהוא חלם, אבל אנחנו פה בבעיה לא קטנה, קשה להביא שחקנים ברמה גבוהה בתקופה הזו, במיוחד כשהזמן הוא קצוב. אבל נעשה כל מאמץ שזה יקרה ואני מקווה שנמצא את החלוץ המיוחל. גם אם לא, נחשוב על שינוי מערכים או תפקודים. גם לא נשכח שארתור הפורטוגלי אמור להגיע השבוע".

בהפועל ינסו להחתים חלוץ בימים הקרובים עד לסגירת חלון ההעברות הנוכחי, אך כרגע בוחנים מספר מועמדים להצטרפות, ועדיין לא החליטו על מועמד מועדף מבין הזרים. גם בגזרה המקומית שמו של טל בן חיים עדיין נזרק לאוויר, אך גם בהפועל וגם במכבי פתח תקוה מכחישים שיש משא ומתן בין הצדדים.

כמו כן, בהפועל מפעילים לחצים על קרית שמונה להעביר אליהם את תומר סוויסה, שמשחק העונה ברמת השרון, אך בצפון הרחוק רוצים את השחקן בשורותיהם בעונה הבאה, וכרגע לא מתכוונים לשחרר את סוויסה לאדומים. גם קשיים במשא ומתן עם ארתור הפורטוגלי הרחיקו את השחקן מהקבוצה, והוא לא יגיע לישראל.

המחאה נמשכת

גם במסגרת מחמאת האוהדים נגד הבעלים אלי טביב ישנה מחשבה על כיוון חדש בניסיון להמשיך ולקדם את המאבק חסר הפשרות הזה. צעד שנשקל בקרב האוהדים הוא להגיע לבלומפילד למשחק מול מ.ס אשדוד, אך לא להיכנס אל תחומי המגרש ולהותיר את היציעים מיותמים לחלוטין מאוהדים. ראשי המאבק מאמינים שזה עשוי להיות אירוע היסטורי בתולדת הכדורגל הישראלי.

הפועל תל אביב גברה 2:3 על האחרונה הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully