וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "טוטו עוזב, הסגל שלנו קצר"

מאמן הפועל ת"א אישר את עזיבת החלוץ, שימריא לצרפת כדי לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה. קשיים במו"מ עם ארתור

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב ירדן לחדר ההלבשה ברגשות מעורבים אחרי הניצחון 2:3 על הפועל פתח תקוה. מצד אחד הם השיגו ניצחון חוץ חשוב שצימק את הפער מהמוליכה קרית שמונה לתשע נקודות באופן זמני. מצד שני, ההגנה של הפועל תל אביב לא תיפקדה טוב, וספגה שני שערים קלים מדי. בנוסף, הערב נודע כי קיימים קשיים בהעברת ארתור להפועל תל אביב. בקבוצה אופטימיים, אבל כרגע יש פערים במו"מ. כרגע, לא ברור אם השחקן יגיע לישראל.

מאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי, התייחס לנתונים האלה בסיום המשחק ואמר: "זה נראה כאילו ניצחנו 2:3 ויצרנו את כל חמשת השערים. הגול הראשון שלהם היה טעות של שחקן שלנו, הגול השני הגיע אחרי עבירה מטופשת. לא היינו מספיק שקטים ברגעים האחרונים. אנחנו צריכים להניע כדור יותר בשקט. אנחנו מנצחים, אבל לא יוצאים רגועים. אני לוקח את העובדה שאנחנו מנצחים משחק שני רצוף, אבל אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב בהגנה. לרגע אנחנו לא שוכחים שצריך להמשיך ולעבוד קשה על זה".

על השינויים בסגל והאפשרות לרכש חדש בקבוצה אמר שירזי: "אנחנו יודעים מי עוזב וזה טוטו, אנחנו מאחלים לו בהצלחה. אנחנו עושים מאמץ להביא במקום שחקנים טובים בינואר. קשה למצוא, וכשמוצאים זה מחירים מטורפים. חייבים להוסיף שחקן או שניים, אני לא מבטיח שזה יקרה אבל אני מקווה מאוד, כי הסגל שלנו קצר".

לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה, שעשוי להיות מכריע עבור הפועל תל אביב אמר שירזי: "אני אוהד את הפועל תל אביב כי אנחנו במרדף אחרי עצמנו. מה שיבוא מעבר, וולקאם. אני מקווה שנצליח להפוך לקבוצה יותר חזקה, שקשה להבקיע מולה. התייצבות זו מטרה אפשרית להפועל תל אביב. בכדורגל יש הכל. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולייצר רצף. אם הפער יצטמצם, נוכל לחשוב על זה".

אלרואי כהן, שהבקיע את השער הראשון להפועל תל אביב סיכם: "היה מאוד קשה, פתח תקוה קבוצה טובה ואני לא חושב שהם צריכים לרדת ליגה. הראינו אופי ורצון לנצח את המשחק הזה ועשינו את זה. אני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים כי זו תקופה קשה, אני חושב שזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

על השינויים והעזיבות בהפועל תל אביב אמר כהן: "אני לא מתכוון לנצל שום דבר מהעזיבה של טוטו תמוז, מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. אני מבסוט בשבילו כי זו הזדמנות. אני חושב שיביאו שחקן. גם אם לא, כל אחד יתן מעצמו את הפוש". לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לקרית שמונה אמר כהן: "אנחנו מקווים שקרית שמונה תאבד נקודות, אבל כרגע חשוב מבחינתנו להתייצב ולהסתכל רק על עצמנו. להסתכל על קרית שמונה כרגע זה חסר אחריות". תמוז עצמו ימריא לצרפת לפנות בוקר כדי לסגור את הפרטים האחרונים של החוזה עם מונאקו, כשהוא עתיד לחתום לחמש שנים.

גילי לנדאו: "אני מכין את עצמי לכל התרחישים"

מאמן הפועל פתח תקוה, גילי לנדאו, בחר לדבר על הדברים הטובים שהוא ראה במשחק הזה למרות שזה היה הפסדה הרביעי ברציפות של הפועל פתח תקוה. לנדאו אמר בסיום: "כל מה שהפועל פתח תקוה עשתה עד עכשיו הוא מבחינת ניצחון. היום לא נפלנו מהפועל תל אביב, קבוצה של חצי לירה עמדה יפה מול קבוצה של 60 מיליון שקל. נרדמנו בשמירה לדקה אחת מול גול נפלא של ידין. היו לנו מספיק הזדמנויות, שיחקנו בלי רגשי נחיתות ולא ראו מי המועדון הקטן ומי הגדול. למרות הכל אני מסתכל מעבר לאופק ורואה דברים טובים שמתפתחים בהפועל פתח תקוה".

על העובדה שהוא עלה בהרכב יותר הגנתי מול הפועל תל אביב אמר לנדאו: "אחרי שלושה הפסדים ברציפות, העדפנו לשחק שלושה בהגנה וללחוץ שישה בקישור. אני לא חושב שזה לא הוכיח את עצמו. נכון שהפסדנו בסופו של דבר אבל התוצאה בהחלט יכלה להיות הפוכה. אני מאוכזב מהתוצאה".

על עתידה של הקבוצה בעונה הנוכחית אמר לנדאו: "אני לא חושש מכלום, מכין את עצמי לכל התרחישים. אני חושב שמועדון שצריך להכין את עצמו גם לשנה הבאה צריך לבנות את עצמו בצורה מכובדת. יש הבטחה של המפרקים לא למכור יותר מדי שחקנים, ואני רואה את זה כמילת ברזל".

הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את הפועל פתח תקוה

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully