וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: השחקנים שוב לא קיבלו משכורות

29.1.2012 / 20:10

הפעם החליטו להתאזר בסבלנות לפני שיפנו להנהלה. משה סיני לשחקנים: "ניצחון מתוק, תהיו יחד". מתן אוחיון מתקרב לקבוצה

שחקני מכבי פתח תקוה הגיעו היום (ראשון) לאימון והופתעו כשמשכורות חודש דצמבר טרם חולקו להם. במועדון טוענים כי המשכורות יחולקו במהלך השבוע, השחקנים החליטו להמתין בסבלנות לפני שייגשו להנהלת הקבוצה. המאמן משה סיני הקרין קלטת של המשחק האחרון ועבר עם שחקניו על הטעויות בהנעת הכדור. לשחקנים הוא אמר: "היה ניצחון מתוק אחרי הרבה זמן. אנחנו צריכים להיות יחד כל הזמן". חלק משחקני הקבוצה, אלה שלא שיחקו אתמול 90 דקות, ערכו משחק אימון נגד קבוצת הנוער. הקבוצה הבוגרת ניצחה 4:0 משערים של דני פרדה, מרואן קבהא, דרור דגו, לידור כהן. שחקני הקבוצה לא יתאמנו מחר, אך ביום שלישי יתקיים אימון כפול.

"לא היה משחק גדול, במיוחד בגלל תנאי המגרש הלא טובים. אבל לקחנו את המשחק בשיניים, עם הרבה אופי", אמר עומר גולן בעקבות ניצחון החוץ שהשיגה הקבוצה ברמת השרון, שהיה הראשון מאז חודש ספטמבר. החלוץ שתופקד אתמול כבלם אמר על תפקודו החדש: "זה התחיל מוזר, אבל מהר מאוד התאקלמתי. כל שחקני ההגנה עזרו לי ומבחינה אישית היה לי משחק טוב. אני שמח שזה עזר לקבוצה לנצח. אשמח בכל תפקיד שהמאמן יגיד לי".

כזכור, עוד לפני המשחק הפתיע משה סיני את השחקנים כשתרגל את גולן כבלם ואמר עליו: "לעומר יש את כל הנתונים להיות בלם. פיזיות, משחק ראש משובח ומהירות". סיני ינסה לצרף בלם עוד השבוע, כדי שזה יתחרה על חולצת ההרכב עם ניצן דמארי, שי מימון ותומר אלבז, שישוב בקרוב מפציעה. הבלם מתן אוחיון קרוב מאוד לסיכום בקבוצה ואמור להסדיר את מעברו מבלגיה, לארבעה חודשים בלבד. הבלם ההונגרי קרולי גראסל שכבר סיכם את תנאיו שוחרר לאחר שלא הסכים להמתין מספר ימים נוספים להחלטה. אם הפועל פתח תקוה תפסיד הערב ותחליט לשחרר את פביאן סטולר, המועדון יפנה שוב למפרקים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully