וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הפסד לסכנין ונחזור למצב מלפני חודש"

29.1.2012 / 9:01

אחרי ההפסד בראשל"צ, בבית"ר מתכוננים למחזור הבא בחשש. שחקנים בקבוצה: "כבר ראינו את נעים עצבני, אבל לא ככה"

בבית"ר ירושלים דיברו לפני המשחק אתמול (שבת) נגד הפועל ראשון לציון על כך שניצחון יכול להרים את הקבוצה למקום בו אפשר אפילו יהיה לחשוב על פלייאוף עליון, אבל בפועל הקבוצה מהבירה הציגה יכולת חלשה מאוד וההפסד 2:0 קטע לה רצף של שלושה ניצחונות. אחרי המשחק הדיבורים על פלייאוף עליון התחלפו בכאלו על חשש מהסתבכות מחודשת במאבק נגד הירידה.

אחד מהשחקנים אמר אחרי המשחק: "הסתבכנו. לא הגענו נכון למשחק ושילמנו על זה. ראשון באה לירוק דם ואנחנו לא. חבל, במזג האוויר כזה כל כך הרבה אוהדים שלנו מילאו אל האצטדיון וככה שלחנו אותם הביתה, פשוט בושה. הפסד לסכנין בשבוע הבא ואנחנו חוזרים לסרט שהיינו בו לפני חודש. חייבים את הנקודות בכל מחיר".

מאמן הקבוצה יובל נעים הוסיף בסיום: "זה באמת הסימפטום של המשחק מול הפועל חיפה מלפני חודש. אנשים לא מבינים את המצב כי גם אחרי המשחקים שניצחנו המצב שלנו קשה מאוד בתחתית וכנראה שאנשים לא הבינו את זה שאין לנו זמן למשחקים כאלה".

בבית"ר הייתה ביקורת גדולה על השחקנים בסיום ובמועדון אמרו כי "כל הגישה שלהם למשחק הזה היא פשוט טיפשות. הם יודעים שהפסד אחד והכל מסתבך, הם מדברים על זה ועולים למגרש כשראשון נלחמת על החיים שלה והם באים כאילו זה עוד משחק. פשוט טיפשות שעלולה לעלות לנו ביוקר".

נעים זעם על השחקנים

במחצית המשחק המאמן יובל נעים זעם על שחקניו ואמר להם: "מה קורה לכם? שכחתם באיזה מצב אנחנו? הם נלחמים על החיים שלהם ואתם לא הגעתם למשחק". לעמית בן שושן אמר המאמן: "שכחת שאתה הקפטן של הקבוצה? קפטן לא יכול להיראות ככה, אתה לא נותן כלום ואני מצפה להרבה יותר. לא יכול להיות שלא תיקח עליך את הקבוצה ותעשה פעולות פשוטות כמו שצריך". לאנדריי פיליאבסקי אמר המאמן: "אתה לא במשחק. מה קורה לך? אתה יוצא מהעמדה שלך ולא מרוכז ביציאה לנבדל. תתחיל להתעורר כבר, הראש שלך לא כאן".

נעים גם לא חסך ביקורת ממתן בראשי, סטיבן כהן ומספר שחקנים נוספים ושחקנים בקבוצה סיפרו כי "יובל התעצבן בעבר, אבל לא ככה. הוא כמעט שבר את הדלת מעצבים. זה שבאנו לא מוכנים למשחק כזה וספגנו שני גולים אחרי שמונה דקות כנראה הוציא אותו מדעתו. לפחות בסיום הוא נרגע".

נעים אמר בסיום כי "מה שהיה במחצית זה בלהט המשחק ונגמר ברגע שהמשחק הסתיים. אנחנו לא מאשימים אף אחד ולא מחפשים להאשים, אלא לשכוח מזה כמה שיותר מהר ולהתרכז במשחק עם סכנין, שהוא סופר קשה".

אופציית ערן לוי לא ירדה סופית

מי שבבית"ר עדיין מצפים לשחרור הבינלאומי שלו הוא הניגרי הרמוני איקנדה, שסוכנו הבטיח שכך יקרה היום. בכל מקרה, בבית"ר מקווים כי בקרת התקציבים תאשר לצרף לפחות שחקן אחד נוסף כאשר המטרה היא להתחזק בשחקן התקפה. בשלב זה ישנו רצון לצרף חלוץ זר כשגם שמו של משה בן לולו עלה במועדון.

גם אופציית צירופו של ערן לוי עשויה לחזור על אף חוסר ההתלהבות במועדון לצרף אותו. בית"ר היא הקבוצה שכבשה את כמות השערים הנמוכה ביותר בליגה ובקבוצה מבינים שדרוש חיזוק לחולייה הקדמית, ונעים דיבר על כך שאם לא תהיה ברירה ייתכן שהקבוצה תצטרך לקחת סיכון ואולי בכל זאת לצרף את לוי. למרות שהמאמן הגדיר את האופציה כ"הכנסת ראש בריא למיטה חולה" הוא הוסיף ואמר כי "גם לדריו פרננדס היו כאלה שהתנגדו, אבל אני לא מפחד משחקנים בעייתיים. אם ערן לוי יצטרף זה יהיה בחוזה על פיו אם הוא גורם לבעיה הכי קטנה, הוא הולך הביתה".

שחקני הקבוצה עודדו בסיום את ברק משה שנראה שפוף לאחר שהגול השני היה באשמתו הישירה. מעבר לכך השחקנים חזרו ואמרו כי צריך לשכוח כמה שיותר מהר את המשחק הזה ולהתאושש: "עם כל הביקורת, צריך לזכור שהבאנו תשע נקודות מ-12 האחרונות ואם נמשיך להביא נקודות בקצב כזה, נהיה במצב טוב. לא צריך לעשות מהפסד אחד אחרי שלושה ניצחונות אסון. זה מרגיז, הסתבכנו, אבל חייבים להרים את הראש ולחשוב על איך לוקחים נקודות מול סכנין כי אצלם זה חג לנצח את בית"ר".


צפו בבית"ר ירושלים מפסידה להפועל ראשל"צ 2:0

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully