וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - מכבי פתח תקוה: עומר גולן יפתח כבלם

החלוץ תורגל שוב בחלק האחורי (שבת, 18:00). נס זמיר הוצע לעמוס לוזון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* העלייה של רמת השרון לליגת העל הובילה למפגש ליגה ראשון אי פעם בינה לבין מכבי פתח תקוה, שהסתיים ב-2:3 דרמטי לעולה החדשה.

* קודם לכן נרשמו שלושה מפגשים בלבד, כולם במסגרת הגביע או גביע הטוטו. המאזן: ניצחון לכל קבוצה, ותיקו.

* סמנו איקס? הלוזונים מגיעים לאחר חמש תוצאות תיקו מששה משחקים בחוץ. אבל הם גם הפסידו ארבעה מחמישה משחקי הליגה האחרונים.

* מכבי פתח תקוה לא ניצחה בחוץ מאז חודש ספטמבר. אז גברו דווקא על קבוצת צמרת, מ.ס אשדוד.

* שלושה מאמנים עבדו בפתח תקוה העונה. הראשון מרקו בלבול פוטר אחרי ההפסד לרמת השרון בסיבוב הראשון והשלישי משה סיני יערוך הופעת בכורה נגד אותה קבוצה. אייל לחמן לא הספיק לסגור סיבוב ולפגור את החבר'ה ממורשה.

* רמת השרון ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים וכבשה שער בודד בשלושת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

התבוסה בקרית שמונה בשבוע שעבר (4:0) הוציאה לשחקני רמת השרון את כל הרוח מהמפרשים. לפני המשחק השחקנים האמינו כי הם הולכים להיות הקבוצה שתעצור את הרצף של המוליכה, אך בסיום ירדו מובסים ומושפלים. המאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקנים השבוע: "צריך לשכוח מהמשחק הזה. בסך הכל פתחנו טוב, אבל קורים משחקים כאלה שליריבה הכל הולך וזה גם מזל של אלופים כנראה. אסור לנו לקחת את זה למקום לא טוב, אנחנו חייבים להרים את הראש ולצבור נקודות במחזורים הקרובים כדי להתברג בפלייאוף העליון".

בנוגע להרכב הקבוצה, לא צפויים שינויים משמעותיים ולמרות התבוסה ההרכב הקבוע ימשיך לקבל קרדיט. משה אבוטבול יפתח בקישור האחורי לצידם של יוסי אופיר ובן מלכה ואילו בחוד ימשיכו לשחק אלן מסודי ותומר סוויסה. מסודי סבל ממתיחה חזקה בשריר באימון יום חמישי, אך הבטיח שיהיה כשיר למשחק כמו גם ברוך דגו שאינו בריא לחלוטין.

היו"ר מאיר יצחקי הגיב על הפרסומים בנוגע להתעניינות בשחקני הקבוצה כמו משה אבוטבול ותומר סוויסה ואמר: "אנחנו צריכים את כולם ואף שחקן לא ישוחרר אלא אם ישלמו לי חצי מיליון דולר עד לתום העונה. יש לנו מטרות ולא נפגע בקבוצה גם אם זה יכול לסייע לנו כלכלית". לאחר התסבוכת סביב הגעתו של סטיבן מאנו והעובדה שסוכן שחקנים נוסף הציע אותו למכבי פתח תקוה, הבטיח דודו דהאן ליצחקי כי עד לסוף השבוע השחקן ינחת בארץ.

מכבי פתח תקוה:

עומר גולן תורגל בפעם השניה השבוע כבלם ונראה שמשה סיני בהחלטה בונה עליו בעמדה הזאת, עד שיוחתם בלם אחר. המאמן הפתיע את השחקנים כשביצע מהפכה גדולה בהרכב. אורי אוזן תורגל בקישור האחורי, תפקיד אותו מילא בצעירותו במכבי נתניה. מריו צארביץ' שנשאר בקבוצה לאחר ששוחרר ולא הגיע סיכום, נמצא גם הוא בתמונת ההרכב. ציון צמח תורגל במקום דני פרדה (צהובים). על התרגול של גולן כבלם אמר המאמן: "לעומר יש את כל הנתונים להיות בלם – משחק ראש משובח, מהירות ואחריות". סיני עדיין לא קיבל החלטה לגבי הבלם ההונגרי קרולי גראסל, שהתבקש להישאר עד יום ראשון בישראל. אם עד אז לא תתקבל החלטה, השחקן יתבקש להישאר עוד מספר ימים או לעזוב. החלוץ הגנאי סטיבן מאנו יגיע רק אם רמת השרון תוותר עליו.

סאגת פביאן סטולר קרובה לסיום, לאחר שאיציק לוזון הציע למפרקים 50 אלף שקל תמורתו, ומפרקי הפועל פתח תקוה דוחים בשלב זה את ההצעה. אוסטין אג'ידה מסרב גם הוא לעבור ובכל מקרה לא יימכר בחינם לקבוצה אחרת. ביממה האחרונה הוצע לקבוצה להחתים את בלם הפועל תל אביב, ביוואן פרנסמן, אבל הוא פצוע.

הקשר נס זמיר (20) עשוי להגיע לקבוצה לארבעה חודשים, משום שבעיות עם צה"ל עשויות למנוע ממנו להמשיך בסרגוסה. בית המשפט יחליט בעניין רק בחודש מרץ ולכן השחקן מעוניין לשחק בקבוצה ישראלית. ביממה האחרונה הוא הוצע לעמוס לוזון וכעת הוא שוקל לחזור ארצה.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: גל ניר

לפני שבועיים דיבר השוער על החלום להגיע לנבחרת ובשבוע שעבר בקרית שמונה הוא הלך אחורה והיה לו חלק בשלושה מארבעת השערים וספג הרבה ביקורת. נגד מכבי פתח תקוה הוא צריך לחזור ליציבות שאיפיינה אותו מתחילת העונה.

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

לא ברור מה משה סיני ניסה לעשות באימונים השבוע, אבל העובדה שעומר גולן תורגל כבלם רק מלמדת שלחמן לא היה הבעיה למה שקורה בחלק האחורי שלו – אלא השחקנים עצמם. ההחלטה הזאת היא גם מכה מוראלית קשה לבלמים כמו ניצן דמארי. זה יוכיח שהמועדון לא מאמין בבלמים שלו, ואולי רמז לכך שבעונה הבאה הנטיה היא להרוס ולבנות הכל מחדש. החזרה של קובי גנון לעמדת המגן השמאלי מאותת כנראה שהלוזונים מתגעגעים להגנה של פעם. רק חסר שמגמאדוב יחזור עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; חגי גולדנברג, ניצן דמארי, עומר גולן (שי מימון), קובי גנון; מרואן קבהא, אורי אוזן, ציון צמח, מריו צארביץ', טל בן חיים; ויקטור מרעי.

עירוני רמת השרון: גל ניר: נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, יוסי אופיר, בן מלכה, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully