וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: לאס וגאס כבר מוכנה

26.1.2012 / 21:30

הריקוד הגדול מתקרב וסוכנויות ההימורים משתוללות: מה אובמה יבחר? מה ישפכו על המאמנים? ואיך טים טיבו נדחף גם לכאן?

הסופרבול כבר ממש מעבר לפינה ולאס וגאס מתחילה להתמרק לקראתו. אחד המנהגים היותר אהובים על אזרחי ארצות הברית ובכלל הוא הימור על כל דבר שזז וקורה (או לא) בסופרבול וגם השנה יציעו סוכנויות ההימורים למהמרים שלל אפשרויות שונות ומשעשעות.

כמובן שחלק מההימורים דווקא די סבירים, כמו למשל איזה שחקן ישיג את הטאצ'דאון הראשון במשחק או מי יהיה ה-MVP (טום בריידי מוביל בקטגוריה זאת), אלא שכאן זה מתחיל להסתבך. המסורת קובעת ששחקני הקבוצה המנצחת שופכים נוזל מתוך מיכל על מאמנם עם שריקת הסיום. אם הנוזל יהיה כתום, יוכל המהמר האמיץ לקבל יחס של 4 ל-9, אבל אם הנוזל יהיה רק מים צחים, היחס יעמוד כבר על 1 ל-3.

ממשיכים. אחרי הפאדיחות שעשתה כריסטינה אגילרה בשנה שעברה, כששכחה את מילות ההימנון האמריקאי, הגיע השנה תורה של קלי קלרקסון לנסות את מזלה. וגאס מציעה יחס של 2 ל-5 במידה וגם היא תיכשל ותישכח מילה. אותו יחס עומד גם לגבי הופעתה של מדונה שנבחרה לשיר במחצית. השאלה הרת הגורל היא – האם המלכה תלבש חולצה של קבוצת NFL או לא? אגב, יחס האנדר/ אובר של משך שירת ההימנון של קלרקסון הוא דקה ו-34 שניות והסוכנויות מציעות גם להמר ביחס של 1 ל-3 על השאלה האם היא תחשוף את הבטן שלה תוך כדי שירה או לא. מקסים.

ומה לגבי נאום הניצחון של השחקן המצטיין? היחס לכך שהוא יודה ראשית לחבריו לקבוצה הוא 1 ל-2, בעוד שהיחס שהוא יפנה קודם לבורא עומד על 2 ל-7. איך אמרו בארצות הברית: אם טים טיבו היה משחק, היחס כנראה היה הפוך. אחרון חביב, כבוד הנשיא ברק אובמה, שיבחר מנצחת לפני המשחק. מי שיהמר נכון על בחירתו של אובמה (בלי קשר לזהות המנצחת האמיתית) יזכה ליחס של 6 ל-5. לא משהו, אבל מצד שני, אובמה הוא יותר איש של כדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully