וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מאמנים חדשים לקולטס, לריידרס ולבאקנירס

26.1.2012 / 21:06

אינדי מינתה את צ'אק פגאנו מהרייבנס, אוקלנד את דניס אלן מדנבר. מאמן רטגרס גרג סצ'יאנו יאמן את טמפה ביי

בסיום העונה החולפת ולקראת בחירתו הצפויה של אנדרו לאק במקום הראשון בדראפט הקרוב, לאיש לא היה ספק שהמערכת באינדיאנפוליס צריכה רענון מאסיבי. תחילה פיטר הבעלים ג'ים אירסיי את הנשיא ביל פוליאן ואת בנו, הג'נרל מנג'ר כריס. לאחר מכן נזרקו מהמועדון גם המאמן ג'ים קולדוול ורוב הסגל שלו. כעת, הקולטס בחרו מישהו חדש לקחת את המושכות, בתקווה שהוא יוביל אותם לעתיד טוב יותר. צ'אק פגאנו, שביום ראשון סיים את העונה בתור המתאם ההגנתי של בולטימור, יהיה מאמנם החדש של הקולטס והוא צפוי להיות מוצג היום (חמישי).

"אינדי, יש לנו חתיכת מאמן עם אש בעיניים", צייץ אירסיי ופגאנו מסר בהודעה: "קשה לעזוב את הרייבנס, אבל לא יכולתי לוותר על כזאת הזדמנות. אני נרגש". פגאנו בן ה-51 יאמן קבוצה לראשונה בחייו. הוא אימן חוליות שונות של ההגנה בקליבלנד, אוקלנד ומכללת צפון קרוליינה, לפני שהגיע לבולטימור, שם אימן במשך שלוש עונות את הסקנדרי ובשנה החולפת קודם להיות מתאם ההגנה והמשיך את המסורת של הקבוצה, שידועה בהגנה הקשוחה שלה.

אינדי לא לבד. עוד מתאם הגנה שהופך להיות מאמן ראשי הוא דניס אלן, שעוזב את תפקידו בדנבר ומצטרף ליריבה לבית, אוקלנד. אלן, שיחליף את יו ג'קסון שפוטר אחרי שהריידרס סיימו ב-8:8 ולא העפילו לפלייאוף, הוא המינוי הגדול הראשון של הג'נרל מנג'ר החדש של הריידרס רג'י מקנזי. הוא צפוי להיות מאמן ההגנה הראשון שמגיע ל"חור השחור" על מנת להיות מאמן ראשי מאז שהריידרס שכרו את ג'ון מאדן ב-1969. לאחר שבנה בדנבר הגנה לא רעה בכלל, באוקלנד מצפים שהוא ישפר את ההגנה, שסיימה רק במקום ה-29 הכללי בעונה החולפת. לפני שעבד בדנבר, אלן אימן באטלנטה וניו אורלינס, שם גם זכה עם הסיינטס באליפות ב-2009/10.

גם טמפה ביי התחדשה במאמן היום, לאחר שהקבוצה מינתה את גרג סצ'יאנו, שיחליף בתפקיד את רחים מוריס שפוטר לאחר עונה מאכזבת. כמו שני הקולגות הנ"ל, גם עבור סצ'יאנו בן ה-45 מדובר בפעם הראשונה בה הוא יהיה מאמן ראשי בליגה והוא יצטרף לקבוצה ממערב פלורידה לאחר 11 עונות במכללת רטגרס, בהן השיג מאזן של 68 ניצחונות מול 67 הפסדים, תוך שהוא משפר את המכללה משנה לשנה ומגדל שחקנים כדוגמת ריי רייס הנפלא. סצ'יאנו אימן בעברו כשש שנים תחת ג'ו פטרנו באוניברסיטת פן סטייט ולאחר מכן בשיקגו ברס ובאוניברסיטת מיאמי, שם בתפקידו כמתאם ההגנה פרחו בין היתר ג'ונתן וילמה ואד ריד.

ההצגה שלו במחזור הסיום של העונה הסדירה מול דטרויט, הפכה את מאט פלין, הקוורטרבק המחליף של גרין ביי ושחקן חופשי, לאחד השמות החמים של הפגרה בקבוצות שמחפשות קוורטרבק. ארון רוג'רס, ממנו למד פלין בשנים האחרונות, התפנה להמליץ לו: "הכי הגיוני זה שהוא יילך למיאמי. ג'ו פילבין (המאמן החדש של הדולפינס, שהיה מתאם ההתקפה של הפאקרס, ע.ו.) בטח יבנה שם מערכת די דומה לזו שהוא מכיר. מאט היה מצוין בהזדמנויות שניתנו לו". רוג'רס גם המליץ לפלין לחשוב על סיאטל, שם עובד הגנ'רל מנג'ר ג'ון שניידר, שגם הוא היה בעברו בגרין ביי.

הקומישינר רוג'ר גודל הצליח בסופו של דבר למנוע את השביתה לפני תחילת העונה וכעת הוא זכה לפרס בדמות הארכת חוזהו עד לעונת 2018. "זה המקום היחידי בו רציתי לעבוד אי פעם", אמר גודל המאושר, שבחוזהו הקודם הרוויח 10 מיליון דולר לשנה וכעת צפוי להיות משודרג, אף על פי שפרטי החוזה החדש לא נחשפו. "אני מודה לבעלי הקבוצות ולצוות המוכשר שעוזר לנו לנהל את הליגה הזאת, כמו גם לשחקנים ולמאמנים שנותנים את הקסם על המגרש. זה מאמץ קבוצתי".

ולסיום, הליגה הודיעה כי במהלך משחק הפרובול שייערך בהוואי ביום ראשון הקרוב, לשחקנים יתאפשר לשלוח ציוצים בטוויטר אונליין, ממש מספסלי הקבוצות. בכל ספסל יוצבו מספר מחשבים והשחקנים יוכלו לשתף את הקהל בחוויות מכר הדשא. על השחקנים נאסר לצייץ מהטלפונים הסלולריים שלהם ורק אחד מהם יוכל לגשת למחשב בכל פעם. נקווה שזה לא יגרום לויכוחים...

עדכון ראשון: 12:22

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully