וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "היו לי רגעים קשים העונה"

26.1.2012 / 7:50

קשר ברוז' כבש לראשונה בליגה אחרי חצי שנה: "דאום מדבר איתי ותומך בי". אליניב ברדה: "מנסה להוציא אזרחות בלגית"

ליאור רפאלוב כבש אתמול (רביעי) את שער הליגה השלישי שלו בבלגיה והרביעי בכל המסגרות בניצחון קלאב ברוז' 0:3 על לוקרן. הקשר כבש את השער הראשון אחרי 17 דקות וקבוצתו התאוששה משני הפסדים רצופים ונדבקה למקום השני, כאשר היא רחוקה תשע נקודות מהמוליכה אנדרלכט. "אחרי שהפסדנו שני משחקים, ברור שהמשחק היה הרבה יותר טוב", אמר הישראלי לאתר הרשמי של קבוצתו בסיום.

"שיחקנו כדורגל טוב והבקענו שערים נפלאים כשהשלישי היה תענוג. משחק כזה נותן לי הרבה ביטחון. הקבוצה עבדה קשה השבוע ואנחנו רוצים להמשיך באותה דרך. אסור לנו לחשוב על המקום הראשון כרגע, אלא לנסות לנצח בכל משחק. אם נהיה במקום טוב בפלייאוף, אולי נוכל לחשוב על התואר", המשיך רפאלוב.

הקשר התייחס ליכולתו המשופרת ולעובדה שכבש שער ליגה ראשון מאז אוגוסט: "היו לי רגעים קשים העונה, במיוחד בתקופה ששיחקתי באגף. המאמן (כריסטוף דאום) נתן לי הרבה ביטחון, הוא מדבר איתי ותומך בי. נכון שהשער האחרון שלי היה באוגוסט, אבל ניסיתי לא לחשוב על זה יותר מדי. השער שהבקעתי שחרר אותי להמשך המשחק. שיחקתי הרבה יותר טוב ובסיום גם סידרתי מצב טוב לאקפאלה".

עוד בבלגיה. חלוץ גנק אליניב ברדה דחה שוב את השמועות כי יעזוב את הקבוצה ואמר כי ברצונו להאריך את חוזהו המסתיים בסוף העונה הבאה: "יש התעניינות, אבל אני רוצה להישאר בגנק. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה הבאה ואני רוצה לשבת עם המועדון ולהאריך אותו. הכל כמובן בהנחה שגנק רוצה אותי".

ברדה הסביר: "אני מרגיש טוב בבלגיה וגם המשפחה שלי. הבנות שלי מדברות הולנדית טוב יותר מעברית. יש לי הרבה חברים בבלגיה ואני עובד כבר כמה חודשים כדי לקבל אזרחות למרות שאני כבר לא יכול לשחק בנבחרת בלגיה".

ליאור רפאלוב כבש, ברוז' חזרה לנצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully