וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "פרטיזן לא קבוצה קטנה, הרגלתי אתכם לטוב"

26.1.2012 / 0:14

מאמן הסרבים נחת עם הקבוצה בישראל כדי לקיים מחנה אימונים: "רוצה ליצור קבוצה שתתחרה ברמה הבינונית באירופה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פרטיזן בלגרד ומאמנה אברהם גרנט נחתו הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל לקראת מחנה האימונים שיערכו בהרצליה בתקופה הקרובה. כזכור, הקבוצה הסרבית ביטלה את מחנה האימונים שהייתה אמורה לקיים בדובאי כיוון שהמאמן הישראלי לא קיבל אשרת כניסה למדינת המפרץ ולכן הוחלט לקיים את מחנה האימונים בארץ. פרטיזן, שמובילה את טבלת הליגה הסרבית ב-10 נקודות, צפויה לחזור לליגה המקומית בתחילת מרץ.

אברהם גרנט, שמונה לתפקיד רק לפני 10 ימים, סיפר קצת על הקבוצה שמצא: "אנחנו אחרי שבוע של אימונים. זו קבוצה מוכשרת מאוד, עם בסיס של צעירים מוכשרים מאוד, אחד מהם שיחק אפילו במנצ'סטר סיטי. המטרה היא להמשיך לטפח שחקנים צעירים ולהצליח גם באירופה. זו לא הליגה האנגלית, אבל החיים הם אתגרים וזה אתגר גדול. לא סוד שהיו לי הרבה העצות מאירופה, אבל אם ניקח את האליפות, נשתתף במוקדמות ליגת האלופות וזה דבר שעדיף לעשות מאשר להישאר בקבוצה אנגלית, שלא יכולה להגיע למקומות כאלו".

גרנט התייחס לשאלה מה המטרות האירופיות של הקבוצה: "פרטיזן הייתה פעם בגמר ליגת האלופות? היא לא תהיה בשנה הבאה שם. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים. אני רוצה ליצור קבוצה שתתחרה ברמה בינונית באירופה. זה טוב למועדון ולצעירים של הקבוצה. זו לא קבוצה קטנה, זו קבוצה גדולה. אם הייתי יוצא מישראל ישר לשם היו אומרים שאני יוצא לקבוצה גדולה. הרגלתי אנשים לטוב. אני אולי לא אהיה בגמר ליגת האלופות בעונה הקרובה, אבל זה אתגר גדול. מה שהיה בשנים האחרונות, חוץ מהאחרונות, היה יפה מאוד. אני מניח שלא אצרף שחקנים ישראלים בטווח הקרוב כי אחד הדברים שלשמם הגעתי היה לקדם את הצעירים המקומיים".

גרנט התייחס גם לסיכויים של נבחרת ישראל לעלות למונדיאל ודיבר על המאמן החדש אלי גוטמן: "אני מקווה מאוד שיעלה את ישראל למונדיאל. יש לו הגרלה קשה. בלתי אפשרי ללחוץ על כפתור ולשנות הכל. זה לא יהיה קל. אני מאחל לאלי שיצליח בנבחרת".

גרנט ושחקניו שוהין במלון דן אכדיה בהרצליה, כאשר למאמן ולמנהל המקצועי אלברט נאג' דאגו לסוויטות מפוארות. לרשות הקבוצה הוקצה חדר אוכל נפרד שיגיש תפריט מיוחד שהותאם מראש עם רופא הקבוצה. בנוסף, המלון העמיד לרשות הקבוצה חדר תדריכים והרצאות. אימוני הקבוצה ייערכו במגרש הכדורגל בשפיים.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully