וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קובי סידי מנסה לפשר בין טביב לאוהדים

מנהל הקבוצה לשעבר הציע לאלי טביב שבתמורה לשקיפות מוחלטת לגבי ההתנהלות הכספית יפסיקו האוהדים להפגין כנגדו

עוד דרמה בהפועל תל אביב. לאחר מאבקים ארוכים בין הבעלים, אלי טביב ואוהדי הקבוצה, שלח הערב (רביעי) איש העסקים קובי סידי מכתב פתוח אל הבעלים, בו הוא מבקש שקיפות מלאה על הכספים בקבוצה, ובתמורה יפסקו אוהדי הפועל את המחאה, במידה וההתנהלות הכספית של המועדון תתגלה כתקינה לחלוטין. סידי הוא אוהד הפועל תל אביב ושימש בעבר כמנהל הקבוצה וכנציגו של מוני הראל בהנהלת הקבוצה בקיץ האחרון לפני הליך הבמבי המדובר.

סידי כתב במכתב: "אני אוהד הקבוצה מנעורי וליוויתי אותה במשך עשרות בשנים וכיהנתי במסגרתה ובכול תפקידי הניהול. אני חש מצוקה עצומה לנוכח האירועים המתרחשים מאז הליך ה- B.M.B.Y אשר מסלימים מיום ליום , וקיים בי החשש שאירועים אלו עלולים לפגוע בסופו של דבר באגודה שעבור רבים מאוהדיה היא מהות החיים. בשבת האחרונה ובשבוע שקדם לה הלכה והתעצמה המחאה כלפייך בדרישה שתעזוב את הפועל לאלתר".

לא מדובר ב'קומץ בעייתי' כפי שאתה ומקורבייך טוענים", המשיך איש העסקים במכתב. "אלא מדובר בכלל אוהדי הפועל שטרחו והגיעו ביום גשום כדי להביע את מחאתם כלפי התנהלותך. ניסיונות המענה של מקורבייך ויועצי התקשורת שלך להסיט את מהות הויכוח למקומות של גזענות ושנאה עדתית הינם חסרי כל בסיס, ויש בהם כדי להתחמק מהאמת ומשיקוף המציאות באשר מה שקורה באגודתינו".

על המצב הכספי של המועדון כתב סידי: "כאשר קיבלת את הבעלות על הקבוצה היו בקופת המועדון למעלה מ-50 מיליון ש"ח והתחושה הקיימת בקרב האוהדים היא שדברים שנעשים באגודה אינם נעשים לכאורה באופן תקין, ראוי ונאות. על מנת ליצור את השקיפות המירבית ולהסיר כל מחשבה באשר לאופן ההתנהלות בכספי המועדון הנני מציע לך שימונה בודק חיצוני בלתי תלוי המקובל על הצדדים אשר יבחן ויבדוק את ההתנהלות הכספית מיום קבלת הבעלות על הקבוצה עד היום. תוצאות הבדיקה יפורסמו לידיעת כלל ציבור אוהדי הפועל ואני יכול להבטיחך שבמידה ויופרכו חששות האוהדים באשר להתנהלות הלא תקינה, שהכול נעשה באופן תקין, ראוי ונאות, תזכה לאהדה ותמיכה מצד קהל האוהדים האדום".

סידי סיים את המכתב עם הדברים הבאים: "אני מבין לליבם של אוהדי הקבוצה ולדאגתם לנוכח האירועים האחרונים שהתרחשו בקבוצה (פיטורי מאמן, פיטורי שני מנהלי קבוצה, התפטרות היושב ראש, המנכ"ל, החשב והדובר, שכולם נבחרו ומונו על ידייך, מה גם שההיסטוריה מדברת בעד עצמה (הפועל כפר-סבא)). אני פונה אלייך ברוח טובה מתוך דאגה אמיתית לעתיד המועדון, כי בסוף דבר הקבוצה והמועדון הם מעל הכול. למרות שתמכתי במוני הראל טרם הליך הבמבי, קיבלתי את תוצאות ההליך, בירכתי אותך באמצעי התקשורת על זכייתך ומכאן ברור שפנייה זו אינה מוטה מכול אינטרס שאינו מן המניין".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully