וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נעים זרק את פאסוס מהאימון

25.1.2012 / 15:33

החלוץ הברזילאי לא שמע להוראות של נעים והתבקש לצאת החוצה לקראת הסיום, כשהוא מגיב בעצבנות וזורק את הטרנינג

תקרית לא נעימה התרחשה לקראת סיום אימון בית"ר ירושלים היום (רביעי) כאשר המאמן יובל נעים לא היה מרוצה מהברזילאי לאונרדו פאסוס והורה לו לרדת לחדר ההלבשה. פאסוס התעצבן, זרק כמה מילים באוויר וגם את האימונית שלו. שחקן בקבוצה אמר על התקרית: "הוא שחקן אמוציונלי וכשלא הולך לו או מעירים לו, הוא לוקח את זה קשה. לא צריך לעשות מזה יותר מדי אבל גם פאסוס צריך לשים לב איך הוא מתנהג. בשבת הוא קיבל צהוב שיכול היה להגיע לאדום גם והוא צריך להיות יותר רגוע".

יש לציין כי נעים מעיף שחקנים מהאימון לא מעט פעמים כשהוא לא מרוצה מרמת האימון שלהם ולפעמים זה גם מגיע לשלושה ארבעה שחקנים ביום. במקרה הספציפי הזה פאסוס נשלח להתאמן עם הרכב המחליפים בהדרכת חנן אזולאי, הוראה שהוא לא אהב לקבל, ועל כן החלה ההתפרצות שלו. בבית"ר ירושלים לא רוצים לעשות מהומה מהעניין אך עדיין חוששים כי במקרה של פאסוס, שהוא היום אולי השחקן המשמעותי ביותר בקבוצה, העניינים יגלשו למקומות לא טובים. בסיום האימון יובל נעים לא שוחח עם השחקן. הוא לא יועמד לוועדת משמעת, אבל צפוי לשוחח עם המאמן.

הרמוני איקנדה, שחתם אתמול על חוזהו והתאמן היום עם הקבוצה, צפוי לעבור בבקרת התקציבים ולהיות בסגל הקבוצה בשבת. בשלב זה השחקן אינו מתוכנן לפתוח בהרכב ובמשחקים הקרובים הוא צפוי להיות אופציית חילוף על הספסל. החלוץ הניגרי שהגיע יחד עם איקנדה, עמנואל אוביידה, שוחרר מהקבוצה.

בלי קשר, שחקני הקבוצה והיושב ראש איציק קורנפיין הגיעו היום בתום אימון הבוקר למסלול הקארטינג בירושלים והשתתפו בתחרות מיוחדת שבה נטלו כל השחקנים ואנשי הקבוצה. בגמר שבעת המשתתפים נתנו פייט רציני וצמוד, אך בסיום נקבע המנצח המפתיע אבירם זיאת, שוערה השלישי של הקבוצה, שעקף במאית השנייה את הפייבוריט תומר בן יוסף. הקפטן עמית בן שושן הציג גם הוא ביצועים מרשימים במקצה הגמר וסיים במקום השלישי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully