וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דרגאן צ'ראן נחת בישראל

הקשר הסרבי עבר בדיקות רפואיות, סיכם עקרונית ויערוך אימון בכורה ביום חמישי. ערן לוי שוב הושעה, עלי חטיב חתם

הקשר הסרבי דרגאן צ'ראן נחת היום (רביעי) בארץ ועבר בהצלחה בדיקות רפואיות. צ'ראן סיכם עקרונית בהפועל חיפה ומחר הוא אמור להשתתף באימון הבכורה שלו בקבוצה.

למי שעדיין לא נמאס מהסיפור המתמשך בין הפועל חיפה לערן לוי, כדאי שיקשיב להתפתחויות החדשות בעלילה: המועדון החליט היום על השעייתו של החלוץ מהקבוצה במה שנטען כעבירות משמעת. בקבוצה החליטו להעמיד את לוי לוועדת משמעת פנימית שתחליט האם להשיבו לפעילות.

הדברים הללו מגיעים יומיים אחרי שלוי החליט להישאר עד סוף העונה בהפועל חיפה, זאת לאחר שהוא כבר סיכם מוקדם יותר בבית"ר ירושלים. האדומים מהכרמל דרשו שלוי יוותר על למעלה מ-100 אלף שקל משכרו, ולכן בינתיים עסקת העברתו לבית"ר ירושלים פוצצה. לוי נמצא במחלוקת עם הפועל חיפה בשל מעמדו המקצועי וגם עקב פרסומים שנגעו לענייניו האישיים, אך לאחר התייעצות עם סוכנו משה הר אדיר החליטו השניים שלוי יישאר עד סוף העונה בקבוצה.

בתוך כך, עלי חטיב, ששיחק בנבחרת פלסטין, חתם בחיפה לעונה וחצי. חטיב (22), שחקנה של הילאל אל-קודס מהליגה הפלסטנית, נבחן בחיפה ועל פי המלצתו של טל בנין, נכנסה איתו הקבוצה למשא ומתן על מנת להחתימו. חטיב הוא ערבי-ישראלי, תושב שפרעם בעל תעודת זהות כחולה, שכמובן לא ייחשב כזר. הקשר הצעיר גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אך עזב בגיל צעיר לטובת הליגה הפלסטינית. הוא שיחק בג'באל או מוקאבר לפני שעבר להילאל אל קודס וכן הופיע שש פעמים במדי הנבחרת. ברזומה של הקשר שני שערים בינלאומיים במשחקים הרשמיים מול בחריין וסודן בחודש דצמבר 2011.

אביו של הבעלים יואב כץ הלך אתמול לעולמו והלוויתו תתקיים היום ב-15:45 בבית העלמין באשדוד. הקבוצה תצא במרוכז להלוויה מיד לאחר אימון הבוקר.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully