וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "שירזי אלוף בדיבורים, אנחנו קבוצה חלשה"

אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו, נשמעה ביקורת נגד המאמן ותמוז. האוהדים החלו להפנות את המחאה לעבר אשתו של טביב

אם עד אתמול (שלישי) נראה היה כי הפועל תל אביב לפחות שומרת על תבנית משחק מסוימת ועל מסגרת קבוצתית, גם המחסום הזה נופץ בהפסד הקבוצה בגמר גביע הטוטו. נראה כי התחושה הכללית במועדון עקב הבלגן הניהולי הוא שאיש איש לעצמו, והחשש של השחקנים הוא שהמועדון יילך לימים שחורים, דבר שידבק בהם בהמשך הדרך.

את מירב הביקורת ספג המאמן ניצן שירזי, שגם בהפועל חיפה לא נהג להקפיד על משמעת קשה ואתמול זה בא לידי ביטוי על המגרש ומחוצה לו. שלוש תקריות מביכות אירעו במשחק אמש: נוסא איגייבור נראה עצבני מאוד בירידה מהמגרש ואף לא טרח לעבור ליד ספסל הקבוצה בדרך לחדר הלבשה, שם הוא הסתגר והיה כעוס מאוד. שני הקפטנים וואליד באדיר ושי אבוטבול נזפו קשות בעמרי קנדה לאחר ספיגת השער מקרית שמונה ובחדר ההלבשה, ולבסוף רועי גורדנה, שעמד בסיום המשחק והתגרה מספר דקות באוהדי קרית שמונה.

"לצערי שירזי אלוף רק בדיבורים", ביקר קשות אחד השחקנים את המאמן. "אין משמעת בקבוצה וכל אחד עושה מה שמתחשק לו. יש שחקנים שמרוב הסברים לא מבינים באיזו שיטה אנחנו משחקים. היה לנו המון מזל במשחק, אנחנו קבוצה חלשה, הניצחון מול מכבי נתניה היה בטעות".

גם מהחלוץ טוטו תמוז לא נחסכה ביקורת: "ביכולת הזו לא בטוח שיש לו מקום בהרכב של הפועל ובטח שלא באירופה". אגב תמוז נגרר אתמול בחזרה למגרש על ידי אבוטבול בכדי לקחת את המדליה שלו בטקס שנערך בסיום. סוכנו של החלוץ רונן קצב יטוס היום לגרמניה בניסיון לשווקו למספר קבוצות שם, כשקשה להעריך את הסיכויים שעסקה כזו תצא לפועל, אך אם אכן תתקבל הצעה אטרקטיבית עבורו, סביר להניח שהוא יעזוב את הפועל תל אביב עוד בינואר.

האוהדים עוברים להטריד את אשתו של טביב

במסגרת השינויים בקבוצה, היום יגיש עורך דינו של אבוטבול את התביעה של הקשר כנגד המועדון, דבר שעלול לגרום לכך שהאדומים ישחררו אותו, כשבני יהודה כבר הביעה עניין בסמל האדום. עוד נראה כי גם ביוואן פרסמנן אמור לסיים את חלקו בקבוצה. הפועל תל אביב מתעניינת בבלם זר נוסף וקיימת אפשרות סבירה שעד סיום חלון העברות יגיע אחד כזה במקום פרנסמן.

גם הקשר ההתקפי ארתור הפורטוגלי עדיין בתמונה, אך סכום עלות העסקה כולל שכרו בשלב זה יקר מדי להפועל תל אביב. בכל אופן, בקבוצה גם כבר הוחלט להקפיא את מירקו אורמוש אם יגיע קשר התקפי במקומו, אך אם האדומים לא יצליחו לנצח את הפועל פתח תקוה ביום ראשון והפער בטבלה יגדל, אלי טביב עשוי להתנגד להחתמת שחקנים נוספים בקבוצה.

אם כבר בגזרת הבעלים, מחאת האוהדים מתפשטת וצוברת תאוצה. האוהדים פרסמו אתמול בפורום את מספרי הטלפון של החנויות בבעלות דנה אשכנזי, אשתו של אלי טביב, ולאורך כל היום התקשרו והטרידו את אותן חנויות בבקשה שטביב יעזוב את הקבוצה ויחזיר את הכסף לקופת המועדון. נראה כי האוהדים עשויים להגיע לפתחי אותן חנויות ולשכנע לקוחות לא להיכנס ולרכוש מוצרים בשל התנהלותו הלקויה לטענתם של טביב בקבוצה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully