וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת פנתה להפועל פ"ת: "תנו את סטולר ואג'ידה"

25.1.2012 / 9:24

איציק לוזון מאשר: "מוכנים לקחת את החוזה של סטולר, ללא דמי העברה". השוער מעוניין לעזוב רק לאירופה. שחקן: "יכאב לכולנו"

אחרי הגישושים סביב פביאן סטולר, מכבי פתח תקוה פנתה אמש (שני) רשמית להפועל פתח תקוה בבקשה להעביר את הבלם השוויצרי ואוסטין אג'ידה לשורותיה. האחרון הבהיר שהוא מעוניין לעזוב לאירופה בעונה הבאה וכנראה לא יעבור, אבל בהפועל פתח תקוה לא פוסלים אפשרות שהשוויצרי ישחק בקרוב אצל היריבה העירונית. בשני המועדונים אישרו את הפרטים.

כפי שפורסם אתמול, במכבי בונים על ההחלטה של היריבה העירונית לנסות ולמכור שחקן בכיר כדי לסייע למועדון לשרוד בעונה הבאה, במידה ויירד לליגה הלאומית. מנכ"ל מכבי פתח תקוה איציק לוזון אישר הבוקר את הידיעה מאמש כשאמר: "אנחנו בהחלט מוכנים לקחת את החוזה של סטולר והבהרנו את זה להפועל פתח תקוה. אין סיכוי שנשלם דמי העברה". גורם בהפועל פתח תקוה אישר: "אם המפרקים יאשרו, הוא יעבור".

כזכור, סטולר עצמו סיפר אתמול לחבריו הקרובים על הגישושים מצד היריבה העירונית. שחקן בקבוצה אמר: "כששמענו על זה אתמול היינו בהלם, לא חשבנו שדווקא הם יפנו לגביו. אם הוא יעבור, זה יכאב מאוד לכולנו". הידיעה עוררה סערה בקרב חלק משחקני הקבוצה, שפנו למנכ"ל אפי צפריר ושאלו אותו לגבי אמיתותה. צפריר השיב כי הוא לא ישחרר שחקנים בניגוד לרצונם, אבל הבהיר כי המועדון נמצא במצב כלכלי לא פשוט, שעשוי לגרום לשחרור שחקן בכיר. המאמן גילי לנדאו עדיין מתעקש להשאיר את כל הסגל שלו ולצרף חלוץ, שיסייע לקבוצה להישאר בליגה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו עוד לפני כחודשיים לנסות ולפנות מקום בתקציב כדי לסייע למועדון להעמיד תקציב מינימום בליגה הלאומית, במידה והקבוצה לא תשרוד העונה. ההחלטה הזאת, שהתקבלה בשיתוף המפרקים, הובילה למחשבה לשחרר את סטולר ושחקנים נוספים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully