וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "הניצחון בפנדלים על הפועל זה הרבה יותר מתוק"

תהל אלון

25.1.2012 / 8:36

בעירוני קרית שמונה חגגו את הזכייה בגביע הטוטו עד אור הבוקר, שירצקי יצ'פר את השחקנים בכרטיסים לגמר האלופות

יממה לאחר הזכייה בגביע הטוטו, בקרית שמונה התעוררו לבוקר חלומי ואווירה שמחה במיוחד שמורגשת בכל פינה בעיר. כידוע, אמש (שלישי) גברו שחקניו של בן שמעון על הפועל תל אביב בדו קרב פנדלים לאחר שבתום ההארכה התוצאה עמדה על 1:1. החטאתו האחרונה של טוטו תמוז בבעיטת העונשין שלחה את הכחולים לחגוג עם גביע הטוטו נוסף ושלישי ברציפות (אחד בליגה הלאומית) לארון התארים ובעיקר עם המסר הברור, הסינדרלה מהצפון דוהרת קדימה וכרגע נראה שאין אף קבוצה שתצליח לעצור אותה.

1,800 אוהדים ליוו את המועדון הצפוני עד לאצטדיון המושבה ואת הדרך חזרה לצפון הרחוק הם העבירו בשיירה של אוטובוסים עם אוהדים נלהבים ומאושרים במיוחד שלא הפסיקו לשיר כל הדרך לבית, כשצריך לשמוע את השחקנים מודים להם בכל הזדמנות לאחר הזכייה בכדי להבין כמה הערכה ואהבה הם רוצים להחזיר לקהל הכחול.

למרות שזהו התואר השלישי בחשיבותו, לשחקני קרית שמונה זה כמובן הרבה מעבר לתואר וחותמת נוספת לכך שהעונה הזו שייכת להם. דקות אחדות לפני המשחק דיברו השחקנים ביניהם בחדר ההלבשה על כך שהם רוצים את הגביע בעיקר בשביל להעניק אותו לאיזי שירצקי ולהחזיר לבעלים על התרומה שלו למועדון, וז ההצליח להם ובגדול. הבעלים שהתרגש מההקרבה של שחקניו החליט מיד על פרס שיכלול טיסה לגמר ליגת האלופות במינכן לכל אחד מהם. עוד לפני גמר הצ'מפיונס, הקבוצה המשיכה למפגש הסטייק וחגגה יחד את הזכייה אל תוך הלילה. במועדון הצפוני חולמים כרגע על דבר אחד, המשכיות. שמירה על הדרך שהביאה אותם לזכייה בתואר הראשון לעונה ובקבוצה מקווים כי בהחלט לא האחרון.

עדי אלישע: "נתמודד עד הסוף על הטרבל"

החלוץ שלומי אזולאי סיפר על התחושות המדהימות שהוא התעורר איתם בבוקר שאחרי: "אין לאף אחד מושג עד כמה רציתי לקחת את הגביע הזה, תואר עם קרית שמונה זה פשוט דבר מדהים עבורי. אנחנו בעונה מצוינת ונפלאה, והעיקר שנמשיך ככה".

אזולאי ביקש להעביר מסר לבוס שלו ולקהל הכחול: "אין דרך יותר טובה לגמול לאיזי על כל מה שהוא עושה בשבילנו עם גביע, זה מסמל את העבודה הקשה שלנו ואני באמת מקווה שהענקנו לו נחת. כל הכבוד גם לקהל שהגיע בהמוניו, התרגשתי לראות אותם ושמעתי רק אותם לאורך כל המשחק, אני מקווה להמשיך להצליח כאן כי אני באמת מרגיש שקרית שמונה עבורי היא הבית".

כובש שער היתרון השחקן הצעיר ואיל מריסאת לא הפסיק להתרגש: "זאת הרגשה מדהימה לכבוש בגמר ובמיוחד שהמשחק נגד קבוצה כמו הפועל תל אביב, מאוד התרגשתי שעזרתי לקבוצה. הגביע הזה הוא התואר הראשון שלי וזה נותן תקווה וביטחון ללכת קדימה ולהמשיך לחלום על התארים שנשארו".

הקשר המבטיח עדי אלישע שהבקיע פנדל בסיום חגג את התוצאה ובהחלט כבר חשב קדימה: "המשחק הוכרע בפנדלים ככה שניצחון בפנדלים על הפועל זה הרבה יותר מתוק, הצלחנו לשמור על הגביע וזה מדהים". לשאלה האם הוא חולם על טרבל העונה, ענה הקשר: "יש לנו סיכוי כמו כולם להתמודד על שני התארים האחרים, ברור שנתמודד גם בהם עד הסוף וכל עוד יש לנו את הצ'אנס נעשה הכל כדי להתמודד עד הסוף".

אחמד עאבד: "יש לנו עוד לא מעט משחקי ליגה לעבור"

החלוץ הצעיר אחמד עאבד שחוגג תואר ראשון בקריירה שיתף בתחושות: "אני מאוד שמח ומתרגש במיוחד בגלל שזה תואר ראשון שלי, נשארתי בלי מילים, אין ספק שהיה מגיע לנו לזכות". באותה נשימה עאבד דואג להניח את ההתרגשות בצד וכבר חושב על הליגה: "זה חלום של כל שחקן לזכות באליפות, אבל עוד לפני זה יש לנו לא מעט משחקי ליגה לעבור. אני מקווה שתהיה המשכיות לניצחון הזה כבר מול מכבי תל אביב ביום שני".

המגן אלעד גבאי שבדומה לחבריו נמצא בעונה מצוינת אמר: "התחושה היא מדהימה, עברה בי צמרמורת כשראיתי את הקהל שלנו שהגיע עד לפתח תקוה לחלוק איתנו את הרגע המאושר הזה. הניצחון הוא של הרבה אופי והקרבה, אנחנו שמחים להחזיר לאיזי על כל מה שהוא עושה למען הקבוצה ברגעים של אושר, הגביע הזה הוא בונוס". גבאי התייחס לשני התארים שנותרו: "נותרו עוד שני תארים אפשריים, אני מקווה מאוד שתהיה לנו המשכיות, אבל היום כרגע אנחנו עדיין רק נהנים מהאווירה והתחושות של הגביע".

הבלם הצעיר שיר צדק שהתברג בהרכב של בן שמעון ומחזיר לו בכל כך הרבה שקט על כר הדשא היה מאושר מתמיד: "אנחנו מאוד שמחים, היה לנו חשוב מאוד להחזיר לאיזי על הכל, זה תואר חשוב מאד למועדון והמשחק הזה רק מראה על אופי ועל התהליך המדהים שאנחנו עוברים בקרית שמונה. כרגע אני לא מסתכל רחוק מידי, רק מקווה שנמשיך את התקופה הטובה".

צפו בזכייה של עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו

איזי שירצקי: ”יש לנו עונה מדהימה עוד לפני האליפות”

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully