וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס לספורטאים האולימפיים: "תעזרו בעיצוב הנוער"

24.1.2012 / 12:27

נשיא המדינה ניצל את ביקורו בוועד האולימפי וקרא לילדי ישראל לקחת דוגמה מהספורטאים שליוו אותו בביקורו

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

נשיא המדינה, שמעון פרס, ביקר היום (שלישי) במשרדי הוועד האולימפי בתל אביב וסייר במוזיאון "החוויה האולימפית" בשיתוף מספר ספורטאי עבר והווה כמו אתסר רוט שחמורוב, אריק זאבי, שחר צוברי, לי קורזיץ ואליס שלזינגר. הנשיא התרשם מהמוזיאון המושקע ובנוסף פקד גם את אולם הספורט בהדר יוסף כדי לצפות בתרגיל של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. כזכור, בנות הנבחרת הבטיחו בשבוע שעבר את הכרטיס ללונדון 2012 אחרי שזכו במדליית הכסף בתחרות הקדם-אולימפית. הפעם, הם יכלו להפגין בשקט את ביצועיהן בפני פרס, שישב לצדו של חבר הוועד האולימפי הבינאלומי אלכס גלעדי, יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר מכן, ייחס פרס חשיבות לתפקידם של הספורטאים האולימפיים בחינוך הדור הצעיר, שלא מרבה בפעילות גופנית בריאה. פרס אמר: "יש לכם תפקיד חשוב לנוער בישראל. הרבה מאוד צעירים יושבים בחושך מול מסך המחשב ומשמינים. ההשמנה היא מחלה בינלאומית. אתם יכולים לעזור בעיצוב בני הנוער, הם מקשיבים לכם וזה יעניק לכולכם ניצחון נוסף. ספורט זה ענף מחנך, הוא הראשון שיצא נגד גזענות ומקרב בין עמים ואנשים. אני מאמין בכם ומאמין שתצליחו במשימה ותראו שאפשר אחרת".

יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, פנה לפרס במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו זוכרים את הביקור שלך בכפר האולימפי באתונה, המשכת בבייג'ינג וכשתגיע לונדון ידעו כולם שבין כל המלכים והנשיאים יושב גם נשיאנו. התחלת את המסורת הזו, וזה מעניק לנו מוטיבציה וגאווה גדולה". מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר הוסיף: " זהו אירוע היסטורי מבחינתנו, כי אנחנו רגילים טרם המשחקים להתארח בבית הנשיא. כשהגעת לראשונה לאתונה אתה לא יודע כמה אנרגיות זה נתן לכולם כשנופפת לנו בטקס הפתיחה, אנחנו רואים בך כמי שמוביל את המשלחת והתקווה שווה זהב".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully