וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קשר קרואטי בן 25 ייבחן

24.1.2012 / 21:07

דאבור קוקץ, ששוחרר לאחרונה מפאניוניוס, יצטרף לאימוני הקבוצה וינסה להרשים את גיא לוי. שמעון הרוש ביקש לעזוב

הפועל באר שבע הודיעה הערב (שלישי) כי קשר פאניוניוס דאבור קוקץ (25) הקרואטי, ששוחרר לאחרונה מהקבוצה, ינחת מחר בישראל ויצטרף לאימוני הפועל באר שבע על מנת לעבור מבחנים בקבוצה. לקוקץ, אגב, יש גם 8 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה. בנוסף, הודיעה הקבוצה מבירת הנגב כי כבר בימים הקרובים יגיע גם מגן למבחנים במועדון.

מגן הפועל באר שבע, שמעון הרוש, ביקש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר. שיחה בעניין נערכה בין סוכנו גלעד קצב לבין הנהלת הקבוצה. בשלב זה, אלונה ברקת וגיא לוי לא מעוניינים לשחררו מהקבוצה. בבאר שבע דיווחו הבוקר (שלישי) כי בשיחה שקיים השחקן עם גיא לוי לאחרונה, הבהיר המאמן כי הוא בונה על אופיר דוידזאדה בעמדת המגן השמאלי, דבר שהרוש התקשה לקבל. השחקן עצמו סירב להגיב, אבל בסביבתו אמרו הבוקר: "אם הוא ירצה ללכת, לא ישאירו אותו בכוח". כזכור, לאחרונה התבקש הרוש להתאמן בצדי המגרש לצד עידו אקסברד, מה שערער עוד יותר את מעמדו אצל המאמן.

הנבחן המקדוני אנג'ל נאצב לא הרשים באימונים ונראה שישוחרר מהקבוצה. לאחר שבחן את שלושת הנבחנים, כולל רג'יליו סידורף ההולנדי וננאד קיסו, הודיע גיא לוי למנכ"ל אסי רחמים כי הוא מעוניין להחתים רק את האחרון, שערך הופעת בכורה בשבת מול הפועל חיפה והצליח להרשים את הצוות המקצועי. גיא לוי החליט לדחות בינתיים את הגעתו למבחנים של החלוץ הניגרי פואד סלמי, למרות שבמועדון שקלו תחילה לזמנו למבחנים.

הקשר האחורי אמג'ד סולימאן כועס מאוד על היחס כלפיו לאחר שהתבקש להתאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר, ובמקביל המועדון לא מעוניין להעבירו ללא השאלה. השחקן הוזכר לאחרונה כמועמד להיבחן בבני יהודה, אבל שם לא מעוניינים לצרף את השחקן בהשאלה והעניין ירד מהפרק. שחקן אחר שמאוכזב ממעמדו הוא הקשר צחי מכלוף, שלא זוכה לדקות משחק ואתמול ביקש לעזוב לאחר שהתבקש להתאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר, וסירב. בשבת תתארח הקבוצה אצל מכבי חיפה, שגברה אתמול על מכבי תל אביב. דובב גבאי, מוטי מלכה ואבי יחיאל חזרו להתאמן.


הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully