וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "תקופה ארוכה שתקתי. עדיין לא חזרתי באמת"

24.1.2012 / 9:28

עידן ורד התפרץ בסיום הניצחון על מכבי תל אביב. מחמאות לצוצאליץ': "דחף אותנו במחצית". מו"מ עם סאדיק וצסארק

"אני זוכר טוב מאוד איך חגגנו ניצחונות במשחק עונה או ניצחונות גדולים בדרך לאליפות. מה שהיה היום בחדר ההלבשה, זאת חגיגה שלא זכורה לי גם בימים גדולים יותר". כך אמר אחד משחקני מכבי חיפה לאחר הניצחון הדרמטי אתמול (שני) על מכבי תל אביב (1:2). שחקני הקבוצה דאגו להחמיא בעיקר למחליפים שהביאו את השינוי – שובל גוזלן, אלון תורג'מן ועידן ורד, שרשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה. בסיום אמר ורד לחבריו: "תקופה ארוכה ישבתי בצד ושתקתי. הבנתי שיש מאמן והוא קובע. למרות הגול, עדיין לא חזרתי לעצמי. עוד לא עשיתי כלום". אחרי השער של טאלב טואטחה היה מי שאמר במכבי חיפה: "זה היה ניצחון המתוסכלים. אלה שספגו הכי הרבה ביקורת עזרו לקבוצה לנצח. טואטחה כבש גול של חלוץ. השאלה היא מתי יגיע התור של תמיר כהן". הקשר שלא שותף אתמול נראה מאוכזב מאוד, אבל צפוי להיכלל בסגל למשחק הבית הקרוב מול הפועל באר שבע. בשלב זה, אין לו כל כוונה לעזוב. לגבי טואטחה, השבוע הבטיחה חיפה להעביר את החוזה החדש לסוכנו של השחקן, דדה חדד. גורמים שונים במועדון תמהים לנוכח העיכוב הרב בחתימת החוזה החדש.

חזרה למגרש. שחקני חיפה הדגישו אתמול כי הבעיה המרכזית בקבוצה הייתה חוסר ביטחון. חלק ממנו חזר בעיקר בזכות הבלם החדש, אדין צוצאליץ'. "אחרי הגול הוא דחף אותנו, לא עזב גם במחצית. לא זכור לי מתי שחקן זר התאקלם בצורה כזאת בקבוצה", אמר שחקן בקבוצה. הבלם סארי פלאח לא שותף אתמול אבל אלישע לוי הבהיר לו שיקבל קרדיט בהמשך. לא ברור האם המאמן יעדיף להסיט את צוצאליץ' לעמדת הקשר האחורי, כיוון שבקרוב יחזור גם איציק כהן לרוטציה, לאחר שחזר להתאמן. גם אוראל דגני רשם אתמול משחק נהדר ולאלישע לוי צפוי כאב ראש גדול, בעקבות החזרה של אייל משומר.

* המשחק הניב אמש לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 10.7 אחוז ופיק של 14 אחוז בסיום המשחק.

נמשך המו"מ המתקדם עם סאדיק

לאחר המשחק אתמול, הודיעה מכבי חיפה כי היא מקדמת את המשא ומתן עם שני חלוצים, שאחד מהם יחתום בקבוצה. כפי שפורסם אתמול, אחד מהם הוא החלוץ הפיני בראט סאדיק, שתפנית במשא ומתן שלשום עשויה להביא אותו עוד השבוע לישראל. החלוץ הקרואטי של אריס סלוניקי, דניאל צסארק (29, 1.85 מ'), מועמד אף הוא. יחד עם זאת, במועדון עדיין לא סגורים לגבי מועמדותו של האחרון, בעיקר משום שכבש במדי אריס ארבעה שערים בלבד ב-31 משחקים. עונת השיא שלו הייתה באסטרס טריפוליס היוונית, במדיה כבש עשרה שערים ב-29 משחקים.

מכבי חיפה גברה 1:2 על מכבי תל אביב. צפו בתקציר

אלישע לוי: "היינו מאוד זקוקים לניצחון הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully