וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי: "סטיבן מאנו ישחק רק בעירוני רמת השרון"

23.1.2012 / 21:13

מלחמת סוכנים לגבי החלוץ. דודו דהאן טוען כי הוא מייצג את השחקן וסגר עם רמה"ש, בעוד הסוכן אייזיק סיכם עם מכבי פ"ת

בעירוני רמת השרון הופתעו לשמוע כי החלוץ לו הוציאו ויזה, שילמו ערבות והמתינו לו בקוצר רוח בחודש האחרון, סטיבן מאנו, סיכם את תנאיו במכבי פתח תקוה ונעשה ניסיון לרשום אותו הבוקר בהתאחדות לכדורגל. לפתח תקוה התברר כי לרמת השרון זכות ראשונים על השחקן ובשלב זה ממתינים להחלטת רמת השרון בעניין השחקן. אגב, שתי הקבוצות ייפגשו ביניהן כבר בשבת הקרובה, כך שתהיה להן הזדמנות לפתור את הבעיות.

מתברר כי רמת השרון סגרה עם דודו דהאן על הגעת השחקן ואילו סוכן השחקנים אייזיק הוא ששידך אותו לפתח תקוה. בעלי רמת השרון מאיר יצחקי אמר: "יש יחסים טובים ביני לבין הלוזונים והם לא ישחקו איתנו. הם יודעים שחיכינו לו חודש והוא ישחק ברמת השרון או שלא ישחק בארץ. בושה וחרפה, הוצאנו לו ויזה, שילמנו ערבות וחודש חיכינו לו וסוכן אחר ניסה לעשות לנו מחטף".

דודו דהאן אמר בעניין: "יש לי הסכם בלעדיות על השחקן ולאף אחד אין ייפוי כח חוץ ממני, זה שקר וכזב. רק אני מטפל בו בארץ". סוכן השחקנים אייזיק אמר בעניין: "יש לי הסכם ייפוי כח עם הקבוצה שלו ובלעדיות. כל שחקן שיוצא מהקבוצה שלו בגאנה יוצא דרכי, אני ביחסי חברות איתם וכל שחקן שיוצא החוצה יוצא דרכי. למה חודש רמת השרון חיכו לו והוא לא הגיע? כי רק לי יש את הייפוי כח, הבלעדיות והיכולת להביא אותו לכאן". נראה שכעת בטלנובלה הזאת יצטרכו להכריע ראשי שני המועדונים מי יוותר על השחקן.

ללא קשר, מי שימשיך להיבחן ברמת השרון הוא עידן סרור שהחלטה לגביו תתקבל בהמשך השבוע. בקבוצה מקווים להתאושש מהתבוסה בקרית שמונה (4:0) והבעלים מאיר יצחקי הרגיע ואמר: "בסך הכל הפסד, לא יותר מזה. חיזקתי את השחקנים ועודדנו אותם. אני מאמין בהם ובטוח שהם יחזרו לעצמם כמה שיותר מהר כי יש לנו חבורה של גברים שאני סומך עליהם מתחילת העונה והם לא מאכזבים אותי".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully