וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניס מעוניינת בטוטו תמוז

חלוץ האדומים מחוזר על ידי הקבוצה מהמקום ה-18 בליגה הצרפתית, ונציגים שלה אף הגיעו לארץ. גם מונאקו הביעה עניין

האם טוטו תמוז בדרך לליגה הצרפתית? הערב (שני) נודע כי ניס מהמקום ה-18 בליג 1, ממנו יורדים לליגת המשנה, הביעה עניין בחלוץ הפועל תל אביב ונציגים שלה אפילו הגיעו לארץ. גם מונאקו מליגת המשנה הביעה עניין בחלוץ, אך כרגע נראה כי הסיכויים שיעבור אליה נמוכים יותר.

כזכור, בתמוז, שכבש עד כה 13 שערים בליגת העל, כולל שלושער ב-3:7 על מכבי נתניה במחזור הליגה האחרון בשבת, התעניינו גם קבוצות מגרמניה וספרד, אך כרגע נראה כי ניס היא הקבוצה הרצינית ביותר. אתמול בבוקר, קבע הבורר בין הפועל לתמוז כי תג המחיר של החלוץ עומד על כ-1.5 מיליון יורו.

תמוז, 23, התחיל את הקריירה שלו בהפועל פתח תקוה, שם הפך לאחד החלוצים הבולטים בליגת העל. משם, המשיך ב-2006 לבית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק, שם הפך למלך שערי הקבוצה בעונת הבכורה, אלא שבהמשך חל כרסום במעמדו. בתחילת העונה שעברה, וכשהתחיל המשבר הכלכלי בבית"ר, תמוז עזב להפועל תל אביב והשתתף איתה בקמפיין ליגת האלופות, כשהוא משחק לצידו של איתי שכטר בחוד.

את העונה שעברה סיים כמלך שערי ליגת העל עם 21 שערים. אגב, אם אכן יחתום בניס, הוא יהיה החלוץ הישראלי השני שמשחק בקבוצה הזו לאחר שאלון מזרחי עשה את זה ב-1999-2000, אז שיחק שם בליגת המשנה. בנוסף, תמוז עשוי להפוך לישראלי השלישי בליגה הצרפתית, לאחר עדן בן בסט מברסט ובן שהר (ששיתף איתו פעולה בהפועל בעונה שעברה) מאוקזר.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully